• We are Twenty One Pilots and so are you! |-/






    Guns for hands is talking about-
    I want to tell you that I know you have the ability to hurt yourself, you do, you have that ability.
    I feel like a lot of the older generation when they hear about someone struggling with it their first reaction is “No you’re not, you’re not struggling with that- think about something else. You’re just trying to get attention”.
    But this song was really trying to say “listen I know that you have the ability to hurt yourself, I recognise that, but let’s take that energy and let’s point it at something else, let’s divert that, lets kinda shift momentum and look at something like art or something like this music specifically, or even point it at me, you know- just point it anywhere. just don’t point it at yourself.
    - Tyler Joseph





    Keep moving forward, we can do it together. There’s a lot in life that’s tough or difficult but I think it’s important to know that we’re all going through it, and to keep pushing forward and I’m gonna push forward with you.
    -Josh Dun




    Skeleton Clique

    - Blurryface ~ Aimée
    - Jekyll ~ Nynke
    - Trees ~ Lieke
    - Se7enteenblack ~ Lisa
    - Belmont ~ Britt
    - Zelmerlow ~ Gabriëla // Gabs
    - Novoseliv ~ Lotta
    - Eluzai ~ Evi
    - Migraine ~ Nina
    - Constellation ~ Aria
    - XxIrinaxX ~ Irina
    - FabulousKilljoy ~ Maureen
    - brodiewindun ~ Kayleigh // Kay
    - Gunnulfsen ~ Dore
    - Rosencrantz ~ Margot
    - Fukari ~ Nichelle
    - Livton ~ Livia
    - Murphys ~ Noa
    - Spookies
    - Saxon ~ Tamara.




    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:51 ]


    Caution first, always.

    Aan de andere kant, je staat dan niet in de rij dus tja, of je er veel mee op schiet ^^

    Je krijgt dan uiteindelijk wel een rij voor de zaal he, dus het heeft wel zin denk ik haha.


    Caution first, always.

    I guess so. Als ik jullie nog maar terug kan vinden dan haha.

    We hebben Whatsapp. c:


    Caution first, always.

    True!

    Oké, ik heb de kaartjes toch gekocht. Wat ben ik een slechte dochter :')

    Nou en joh. c: Misschien kun je er nog eens over praten? Of het als beloning voor iets doen?


    Caution first, always.

    Mijn ouders vinden Tilburg te gevaarlijk en te ver weg, dus ik denk dat ompraten niet werkt. Ik weet het nog niet, maar ik denk dat ik gewoon ga zeggen dat ik bij een vriendin ben ofzo. Dan zit ik nog wel met het probleem van slapen, maar dat los ik wel op. Een hotel ofzo. Ik ben bang het nog eens aan te kaarten (tenzij ze dat zelf doen), want als ze weigeren hebben ze deze lost misschien door :')
    Everything for Twenty One Pilots ahahaha

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 20:25 ]



    Fanart; kijk eens naar zijn haar O: Het zou gaaf zijn als hij dat eens in het echt zou doen.

    Deze mail kreeg ik net van Tivoli:

    Tijdschema
    19:30 uur* deuren open
    20:15 uur* aanvang support Jeremy Loops
    21:30 uur* aanvang Twenty One Pilots

    We verwachten dat het concert rond 23:00 uur* is afgelopen. Er wordt voor vrijdag slecht weer verwacht, met veel regen. De wachtrij is niet overdekt. Mocht je graag vroeg willen komen, dan willen we je vragen dit niet voor 17:00 uur te doen - de deuren gaan voor dit concert immers pas rond 19:30 uur* open en het zou jammer zijn om snipverkouden naar het concert te gaan! De hekken worden waarschijnlijk pas tegen het einde van de middag geplaatst, dus er bestaat een kans dat je voor 17:00 uur weggestuurd wordt in verband met de opbouw. We kunnen voor deze tijd dus helaas geen garanties bieden voor een plek vooraan in de rij.
    *Alle tijden zijn onder voorbehoud!


    Stiekem vind ik dit wel fijn. :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Deze mail kreeg ik net van Tivoli:

    (...)

    Stiekem vind ik dit wel fijn. :')


    Scheelt weer een hoop koude, natte kleren!

    Jep. c; En als je wilt kun je dan ook gewoon in dat winkelcentrum rond blijven hangen van tevoren.


    Caution first, always.

    Mmmm ja, ik zit te twijfelen of ik meteen na school zal komen of niet. Maar in ieder geval kunnen we wel avondeten aanschaffen zonder moeilijk te doen in de rij :')

    Ja, dat is dan wel weer fijn. c: HHHH, oké, nu ben ik meteen wel een stuk rustiger. Ik vond het echt een rotkeuze om te maken. :")


    Caution first, always.

    Jup. Hé laat me overmorgen even weten hoe laat je er ongeveer bent, dan spring ik ook in de trein. Don't wanna be alone hahaha

    Ja, ik laat het weten. c; Genoeg Starbucksssssseseses om iets te gaan drinken. c;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.