• We are Twenty One Pilots and so are you! |-/






    Guns for hands is talking about-
    I want to tell you that I know you have the ability to hurt yourself, you do, you have that ability.
    I feel like a lot of the older generation when they hear about someone struggling with it their first reaction is “No you’re not, you’re not struggling with that- think about something else. You’re just trying to get attention”.
    But this song was really trying to say “listen I know that you have the ability to hurt yourself, I recognise that, but let’s take that energy and let’s point it at something else, let’s divert that, lets kinda shift momentum and look at something like art or something like this music specifically, or even point it at me, you know- just point it anywhere. just don’t point it at yourself.
    - Tyler Joseph





    Keep moving forward, we can do it together. There’s a lot in life that’s tough or difficult but I think it’s important to know that we’re all going through it, and to keep pushing forward and I’m gonna push forward with you.
    -Josh Dun




    Skeleton Clique

    - Blurryface ~ Aimée
    - Jekyll ~ Nynke
    - Trees ~ Lieke
    - Se7enteenblack ~ Lisa
    - Belmont ~ Britt
    - Zelmerlow ~ Gabriëla // Gabs
    - Novoseliv ~ Lotta
    - Eluzai ~ Evi
    - Migraine ~ Nina
    - Constellation ~ Aria
    - XxIrinaxX ~ Irina
    - FabulousKilljoy ~ Maureen
    - brodiewindun ~ Kayleigh // Kay
    - Gunnulfsen ~ Dore
    - Rosencrantz ~ Margot
    - Fukari ~ Nichelle
    - Livton ~ Livia
    - Murphys ~ Noa
    - Spookies
    - Saxon ~ Tamara.




    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:51 ]


    Caution first, always.

    Ik zie wel wat je bedoelt, maar volgens mij zien stretch marks er echt niet zo 'netjes' uit. Ze zijn helemaal recht en ze lopen parallel aan elkaar. Het lijken meer op vage littekens of zo.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik zie wel wat je bedoelt, maar volgens mij zien stretch marks er echt niet zo 'netjes' uit. Ze zijn helemaal recht en ze lopen parallel aan elkaar. Het lijken meer op vage littekens of zo.


    Ja ik vond stretch marks ook al een beetje onlogisch, maar als het littekens zijn... Ze zijn bijna helemaal onzichtbaar en zo ver verspreid dus dat is ook vreemd.

    Ik weet wel dat hij vroeger tijdens optredens altijd tape om zijn borst plakte. Deze foto is volgens mij ook al vrij oud als hij daar die tatoeage krijgt.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:24 ]


    Caution first, always.



    Just five more days.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 12:46 ]

    Spannooooond.


    Caution first, always.

    Ik wil meer leven hier D:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 15:53 ]

    Meer leven?
    Spookies here <3
    Let us rise from le grave
    Ik ben nog niet echt een fan
    Butz i likez ze muzic


    Spookies 10/10

    Spookies schreef:
    Meer leven?
    Spookies here <3
    Let us rise from le grave
    Ik ben nog niet echt een fan
    Butz i likez ze muzic


    Nieuwe fan! (: Hoe ben je bij ze gekomen?

    Lieke ik ben zenuwwappig. :'D


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Lieke ik ben zenuwwappig. :'D


    And I know I'm not the onlyyy oneeee. Eh nee, verkeerde artiest. Maar je snapt me.
    Voor school of TOP? Wauw, zenuwwappig... Dat doet me denken aan de Hoe Overleef Ik... serie hahahaha!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:02 ]

    Meer voor TOP. :"D
    Omg, die serie was geweldig. :') Maar ja, door TOP kan ik niet zo goed aan school denken en als ik dan weer veel aan school denk, zit ik ineens CRAP TOP. o-o


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Meer voor TOP. :"D
    Omg, die serie was geweldig. :') Maar ja, door TOP kan ik niet zo goed aan school denken en als ik dan weer veel aan school denk, zit ik ineens CRAP TOP. o-o


    Jup, I know those feelings. Maar dan ook vooral dat gedeelte waarin je denkt 'shit, ik moet nog zo veel doen voor school', en dan vervolgens denkt 'rustig, breath en denk aan TOP.' ^^
    Hhhhh ga jij de hele nacht daar zitten? Nee toch? :')

    En wees even een nette topicbeheerster en zet Spookies er ook even in. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:09 ]

    Nee, ik weet echt niet hoe laat ik ga. De avond ervoor ga ik ook al, en waarschijnlijk ben ik dan echt dood als ik thuiskom. Als ik dan ook vroeg in de ochtend weer een uur met de trein zou moeten... Ik kijk wel even hoe het weer is/hoe ik me voel. Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen. :'D

    Oh oeps, hey Spookies! c:


    Caution first, always.

    Oh je gaat donderdag in België. Ik ben zooo jaloers :') Ik probeer mijn ouders nog steeds subtiele hints te geven dat hun weigering heeft meegespeeld met mijn breakdown en in te spelen op hun schuldgevoel ehehehe. Hopelijk zien ze in dat als ik wel in februari mag dat ik dan zo veel beter door januari heen kom!
    Wat kan je niet schelen? Waar je staat? O:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:33 ]

    Zijn er nog kaartjes voor 013?
    Ja idk. Aan de ene kant wel, maar ik ga daar echt niet super vroeg meer zitten. :") Tijdens Lowlands stond ik al vooraan, dus het is niet dat dit mijn enige kans is/was. Maar ik pas me aan jullie aan natuurlijk. Meestal kun je echt nog vrij vooraan staan, ook al kwam je later. Dat is zo raar bij concerten. :") Dan sta je best ver in de rij en dan ben je helemaal aan het stressen omdat er al zo veel mensen voor jou naar binnen zijn gegaan en dan valt de drukte dus super mee als je eenmaal binnen bent.


    Caution first, always.