• We are Twenty One Pilots and so are you! |-/






    Guns for hands is talking about-
    I want to tell you that I know you have the ability to hurt yourself, you do, you have that ability.
    I feel like a lot of the older generation when they hear about someone struggling with it their first reaction is “No you’re not, you’re not struggling with that- think about something else. You’re just trying to get attention”.
    But this song was really trying to say “listen I know that you have the ability to hurt yourself, I recognise that, but let’s take that energy and let’s point it at something else, let’s divert that, lets kinda shift momentum and look at something like art or something like this music specifically, or even point it at me, you know- just point it anywhere. just don’t point it at yourself.
    - Tyler Joseph





    Keep moving forward, we can do it together. There’s a lot in life that’s tough or difficult but I think it’s important to know that we’re all going through it, and to keep pushing forward and I’m gonna push forward with you.
    -Josh Dun




    Skeleton Clique

    - Blurryface ~ Aimée
    - Jekyll ~ Nynke
    - Trees ~ Lieke
    - Se7enteenblack ~ Lisa
    - Belmont ~ Britt
    - Zelmerlow ~ Gabriëla // Gabs
    - Novoseliv ~ Lotta
    - Eluzai ~ Evi
    - Migraine ~ Nina
    - Constellation ~ Aria
    - XxIrinaxX ~ Irina
    - FabulousKilljoy ~ Maureen
    - brodiewindun ~ Kayleigh // Kay
    - Gunnulfsen ~ Dore
    - Rosencrantz ~ Margot
    - Fukari ~ Nichelle
    - Livton ~ Livia
    - Murphys ~ Noa
    - Spookies
    - Saxon ~ Tamara.




    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:51 ]


    Caution first, always.

    Ik geloof van wel. En anders marktplaats of zoiets. I can try.
    Ik heb net even gekeken en ze zijn nog verkrijgbaar. Dilemma; gewoon kopen en hopen dat ik mag gaan (anders verkopen op marktplaats oid), of mezelf niet te veel hoop geven en wachten tot ze zeggen dat ik kan gaan...

    Hmm ja misschien wel. Maar ik stress hem nu al haha, ik zou het zo jammer vinden als we ergens achteraan belanden ^^ Ik kan er ook pas een uur of 3, uiterlijk half 4 zijn dus dan schiet je ook weinig op met mij D:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 17:42 ]

    Ik zou dan niet wachten hoor. Anders zijn ze straks wel op en dan ben je uiteindelijk nog veeeel meer kwijt met het risico dat het niet deugt. Als je echt wilt en je hebt nog hoop dat je ouders ja gaan zeggen, zou ik dat kaartje gewoon kopen.

    Nah achteraan geloof ik niet hoor. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. Mensen gaan altijd nog merch kopen, naar de wc/garderobe etc. Ik weet niet precies hoe die zaal is, maar volgens mij is er ook een soort balkonding, en er zullen heel veel mensen zijn die daar dan heen gaan omdat ze het goed willen zien en die drukte niet zo interessant vinden. Niet iedereen is hard core fan. :'D
    Maar idk, ik ga wel gewoon op tijd hoor. Ik moet dan alleen zien of ik nog iets te doen heb daar. Jammer dat al mijn examens dan al voorbij zijn, anders had ik kunnen leren. :')


    Caution first, always.

    Ik ben bang dat ik mezelf valse hoop geef so yeah...

    Wauw, je bent denk ik de enige die ik ooit heb horen zeggen dat ze het jammer vond dat haar examens klaar waren :'D Nee maar als Nynke dan ook rond die tijd komt kunnen jullie toch gewoon samen de tijd volmaken? En kletsen met de rest van de clique enzo ^^

    Ik voel me een enorme loser omdat ik ze pas een week ken, maar dat maakt niet uit.

    Mag ik op de lijst? :Y)


    wat was dit ookalweer

    Saxon schreef:
    Ik voel me een enorme loser omdat ik ze pas een week ken, maar dat maakt niet uit.

    Mag ik op de lijst? :Y)

    Je staat erbij! C:


    Caution first, always.

    Saxon schreef:
    Ik voel me een enorme loser omdat ik ze pas een week ken, maar dat maakt niet uit.

    Mag ik op de lijst? :Y)


    Haha, iedereen begint toch ergens? Ik bedoel, ik ken ze ook pas sinds augustus. Beware, want je gaat echt diehard verslaafd raken als je er eenmaal aan begint!

    Trees schreef:
    Ik ben bang dat ik mezelf valse hoop geef so yeah...

    Wauw, je bent denk ik de enige die ik ooit heb horen zeggen dat ze het jammer vond dat haar examens klaar waren :'D Nee maar als Nynke dan ook rond die tijd komt kunnen jullie toch gewoon samen de tijd volmaken? En kletsen met de rest van de clique enzo ^^

    Ja maar idk, ik word van die rijen ook altijd zo nerveus en zo. :'D Het helpt ook echt niet mee dat ik dan eerst wel alleen zit, en dan ga ik mezelf alleen maar nerveuzer maken.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ja maar idk, ik word van die rijen ook altijd zo nerveus en zo. :'D Het helpt ook echt niet mee dat ik dan eerst wel alleen zit, en dan ga ik mezelf alleen maar nerveuzer maken.


    Nynke had toch ook de hele dag de tijd? Dan zit je niet alleen neem ik aan...

    Ik kijk wel even haha. Weet jij toevallig hoe dat gebouw is? Of dat het bijvoorbeeld al eerder open gaat en dat de zaal dan nog dichtblijft. Ik heb namelijk het gevoel dat het een beetje is als de Rotterdamse schouwburg, omdat in Tivoli ook van die fancy concerten worden gehouden, dus dat er ook zo'n eetgelegenheid zit en zo. Ik kan er niet zo veel over vinden. :'D Anders kun je daar lekker chillen en dan zit je binnen. Toch wel wat fijner.


    Caution first, always.

    Ik heb geen idee schat, eerste concert weet je wel? ^^ Maar het lijkt me inderdaad zo'n gebouw, ik zal er eens naar zoeken.
    Edit, ze hebben wel een café, maar ik weet niet of ze je daar toelaten omdat ze de andere fans dan ook moeten toelaten.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 18:08 ]

    Ja, jij woont in de buurt. ._.


    Caution first, always.

    Wat? Nee man ik woon er een half uur bij vandaan! Ik kom maximaal 2 of 3 keer per jaar naar Utrecht.

    Half uur is kort. ._. Maar muh. :c Als ik gewoon naar binnen kan zou ik wel vroeg willen, maar als ik alsnog buiten zou moeten zitten... ;l


    Caution first, always.

    Niet kort genoeg om Tivoli te kennen (: Je kan het altijd proberen. Als je gewoon zorgt dat je iets aan hebt over je merch en niet laat zien dat je voor een popconcert komt kunnen ze je moeilijk weigeren. Zeker als je daar ook nog betaald voor drinken en dergelijken.

    ._. Je hebt een punt. Dat is dan best veel money voor ze denk ik. (': Ach ja, ik kijk die ochtend zelf wel.


    Caution first, always.