Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
Ik heb op dit moment echt zoveel zin om een tafel of stoel of zo tegen je hoofd aan te gooien met je stomme excuses en afstandelijkheid en je ongestelde gedrag, wtf man
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Waar is de "unsubscribe" knop van mijn akelige trajectbegeleidster?? Ze behandelt me de hele tijd als een probleemgeval en als ik daar wat van zeg, lacht ze het weg en noemt ze me "lekker puberaal" omdat ik "brutaal" tegen haar ben. O, en lekker spottend doen over het feit dat ik het vorig jaar slecht deed op school. Newsflash, woman. Vorig jaar deed ik het slecht op school omdat ik mezelf letterlijk maandenlang dood wilde hebben??? Vijftig pillen erin en hoppa?? Slagader in de lengte doorsnijden en klaar? Spoor opzoeken en flatsj? Maar nee, natuurlijk heb je al het recht om me daarvoor als "lastig te motiveren" te bestempelen, of "kind met autoriteitsproblemen".
Ik kan niet geloven dat zij ooit is geslaagd voor haar psychologieopleiding.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.