• Bijna een jaar na het uitkomen van de lijstjes, heb ik mijn eerste gemaakt. Nou, lieve Quizletters, hier vinden jullie de zeven dingen die me op een doodnormale dag extreem pissig kunnen maken. Waar kunnen jullie je in vinden en waarbij denken jullie "bitch please don't exaggerate"? En wat maakt jullie pissig op een doodnormale dag? Hoe dan ook, zie hier wat mij pissig kan maken, zodat je weet wat wel en niet tegen me te zeggen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan me vinden in alles. Letterlijk elk punt.


    Vergeet niet de mensen bij de treinen die in willen stappen als jij uit wil stappen en dan de deur blokkeren als een stel imbecielen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik voel je.


    wat was dit ookalweer

    Dopethrone schreef:
    Ik kan me vinden in alles. Letterlijk elk punt.


    Vergeet niet de mensen bij de treinen die in willen stappen als jij uit wil stappen en dan de deur blokkeren als een stel imbecielen.


    Ah, dat soort mensen weet ik om de één of andere reden gelukkig altijd te ontwijken, maar het is inderdaad extreem enerverend. Of de mensen die op de linkerkant van de roltrap staan. Het zicht alleen al enerveert me, maar als ik door moet is 't nog tien keer erger.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze dingen maken mij niet extreem pissig, maar ik begrijp het wel. Langzame weg-blokkerende mensen, ugh. Toen ik in groep 6 of 7 zat, fietste ik 's ochtends ook op de weg naar school via een soort "fietsweg" (Soort breed fietspad, waar auto's ook mogen komen maar fietsers voorrang hebben ofzo) en werd ik daar geblokkeerd door pubers die sloom met zijn zessen op een rijtje fietsten. Je kon er amper langs...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nummer drie had ik daarstraks nog, ugh. De Lijn is inderdaad een verdiende nummer één!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aah. Geweldig. Precies mijn ergernissen. :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Vooral die van die buschauffeur. Dat gebeurd mij letterlijk elke dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel je zo hard dat je met niet mag aanklagen voor handtastelijkheid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Grassi schreef:
    Deze dingen maken mij niet extreem pissig, maar ik begrijp het wel. Langzame weg-blokkerende mensen, ugh. Toen ik in groep 6 of 7 zat, fietste ik 's ochtends ook op de weg naar school via een soort "fietsweg" (Soort breed fietspad, waar auto's ook mogen komen maar fietsers voorrang hebben ofzo) en werd ik daar geblokkeerd door pubers die sloom met zijn zessen op een rijtje fietsten. Je kon er amper langs...

    I hear ya.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nummer 6 en 7.... You rock for saying that. (headbang)


    -

    Met zeven ben ik het niet eens, maar de rest is best wel spot-on. Alleen dan het Nederlandse ov ipv Belgisch.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben het zwaar eens met de eerste.-,-


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!