• Ik word sinds kort gebeld door een anoniem nummer. Ik durf steeds niet op te nemen.
    Als ze nog eens bellen, ga ik ze gewoon uitschelden XD.
    Hebben jullie dit wel eens gehad? En hoe ging dat gesprek dan? Ik vind het wel grappig! xD

    Waarom zou je gaan schelden? Misschien is het gewoon een bedrijf...

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gewoon niet opnemen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eh, het kan zoveel zijn, maar het is nogal lullig om te gaan schelden. Niet stoer.
    De laatste keer dat ik gebeld werd, anoniem, was het mijn bank en de keer daarvoor mijn psycholoog. :'D

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Your make-up is terrible

    Ik neem altijd op, wie weet ken ik ze. :') Alleen schelden als het heel zeker oplichters zijn. Stel je voor dat een iemand die je kent je al een tijdje probeert te bereiken en je scheldt ze de huis vol.


    What would Emma do?

    Mijn grootouders hebben ook een anoniem nummer, dat wist ik eerst ook niet. Gewoon opnemen en mocht je diegene alsnog niet kennen hang je gewoon op (:

    Ik heb een bepaalde app die aangeeft uit welk land/welke stad er gebeld wordt, wat wel handig is haha. Anders had ik leuk met iemand uit Taiwan zitten kletsen x) Kan de naam wel geven v/d app als je dat wilt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zoiets durf ik nooit opnemen, en de enkele keren dat ik het deed was het iemand uit het buitenland.


    The soul needs autumn.

    Ik neem alleen op als ik er tijd voor heb. Meestal bellen die als ik in de les zat, in de auto, in vergadering,... Dan neem ik niet op. Meestal zijn het bedrijven en dan geef ik al snel aan dat ik niet geïnteresseerd ben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het zijn meestal bedrijven, ja. Maar gek genoeg herkent mijn telefoon het nummer van broertje ook als een privénummer, hoewel deze ook in mijn contactenlijst staat. :")
    In elk geval geen reden om niet te durven opnemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem meestal altijd gewoon mijn telefoon op, als het iemand is die ik niet ken zeg ik dat ze verkeerd verbonden zijn, en als het zo'n bedrijf is die mij erin luist, voor mijn tijd in te palmen, of een buitenlander die ik niet eens versta, dan leg ik meestal gewoon direct dicht.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 16:33 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Needles schreef:
    Eh, het kan zoveel zijn, maar het is nogal lullig om te gaan schelden. Niet stoer.

    Waarschijnlijk gewoon een bedrijf, die blijven je bellen zolang je niet opneemt. Neem gewoon op. No biggie.


    ars moriendi

    Het kan ook iemand zijn die verkeerd belt of het is een familielid die je probeert te bellen? Mijn oma staat wel in mijn telefoon maar haar huistelefoon staat op privé bellen dus ik vond het af en toe raar. Maar wees maar niet bang waarschijnlijk is het of iemand met een verkeerd nummer, of het kan zo'n soort scambedrijf zijn maar dat denk ik niet.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 17:15 ]

    Needles schreef:
    Eh, het kan zoveel zijn, maar het is nogal lullig om te gaan schelden. Niet stoer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wij worden op de huistelefoon wel eens gebeld door een onbekend nummer.
    Dan begint er iemand in het Engels te praten dat de computer een virus heeft ofzo haha.

    Maar goed, gewoon opnemen en als je die persoon niet kent, gewoon ophangen.
    Of je schrijft je in bij het bel me niet register.