• Ja nou ik had dus een foto op instagram geplaatst en opeens vraagt lorealparisusa voor toestemming om hem te gebruiken. Ik twijfel alleen, in mijn hoofd ging gelijk een 'scam alert' af zeg maar :')

Dit is de link naar de foto, de reactie van die loreal staat, ze hebben 519k volgers dus ik denk dat het wel een officiële pagina is?

https://instagram.com/p/80qljmoL2s/

[ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 11:37 ]

You were born original, don't die as a copy.

Okee, klinkt wel cool. Ik denk dat je moet nadenken: als het niet echt is wat verlies je er dan mee? Zouden ze als het niet echt is dan niet gewoon je foto gebruiken zonder jouw toestemming?

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Rosencrantz schreef:
    Okee, klinkt wel cool. Ik denk dat je moet nadenken: als het niet echt is wat verlies je er dan mee? Zouden ze als het niet echt is dan niet gewoon je foto gebruiken zonder jouw toestemming?

Ik vond het ook wel cool klinken inderdaad, alleen als ik de voorwaarden door lees krijg ik de indruk dat al ze alles wat ik voortaan met #lorealparis tag mogen gebruiken. Hmm.:'D

You were born original, don't die as a copy.

De pagina heeft een blauw vinkje, dus is geverifieerd.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Het is een beetje een 'standaard' bericht. Wel echt, daar niet van. Ik denk dat ze je het bijvoorbeeld een keer op hun pagina willen plaatsen om te laten zien hoe de kleur eruit ziet en hoe hun nagellak dus overkomt. Ze zullen er geen complete campagnes of zo mee gaan doen, dus verwacht niet te veel (enge dingen). Het wordt waarschijnlijk één keer gedeeld en dat kan geen kwaad, lijkt me. (:

everything, in time

Lieverd ik zie dat het geverifeerd is en als jij het echt wil moet je het doen. Je hoeft geen contract te tekenen dus doe maar rustig.

Ik quote:

L’Oréal Paris’ may use, reproduce, distribute, combine with other materials, alter and/or edit your Photos in any manner in its sole discretion, with no obligation to you whatsoever. You hereby represent and warrant that (i) you own all rights in and to your User Content, (ii) you have permission from any person(s) appearing in or any materials featured in your User Content; (iii) you are not a minor, and (iv) L’Oréal Paris’ use of your moniker, handle and User Content will not violate the rights of any third party or any law. You hereby release, discharge and agree to hold L’Oréal Paris and any person acting on L’Oréal Paris’ behalf harmless from any liability related in any way to L’Oréal Paris’ use of your User Content.

Er staat dus niks vast aan.

Dopethrone schreef:
    De pagina heeft een blauw vinkje, dus is geverifieerd.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Meraki schreef:
    Het is een beetje een 'standaard' bericht. Wel echt, daar niet van. Ik denk dat ze je het bijvoorbeeld een keer op hun pagina willen plaatsen om te laten zien hoe de kleur eruit ziet en hoe hun nagellak dus overkomt. Ze zullen er geen complete campagnes of zo mee gaan doen, dus verwacht niet te veel (enge dingen). Het wordt waarschijnlijk één keer gedeeld en dat kan geen kwaad, lijkt me. (:

Precies. (: Is gewoon leuk voor een keertje, ik zeg doen!

ars moriendi

Ik zou het gewoon doen. En als het scam zou zijn, wat kunnen ze doen met een foto van je hand?

[ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 16:40 ]

Als ze er voorwaarden aan hangen om een foto te gebruiken.. daar word ik ongemakkelijk van eigenlijk. Maar wie weet is er niks aan de hand.

No growth of the heart is ever a waste

Het zijn maar je nagels, ik zou me er niet zo druk in maken. Voor hetzelfde geld is het maar een repost.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?