Hey!
Ik heb een probleem, en ben benieuwd of er iemand is die iets soortgelijks meegemaakt heeft, of mij wil helpen. Ik weet het even niet meer. Ik heb laatst een overhoring muziek gehad, en ik had de dagen ervoor flink goed geleerd. Niks aan de hand, zou je denken. Maar ik kreeg hem vanochtend terug, en je raad het al : een 4,8. Toen ik mijn blaadje beter bekeek, zag ik dat de lerares een aantal dingen waarvan ik 100 procent zeker ben dat ik ze goed had, fout heeft gerekend, of een half punt aftrek heeft gegeven terwijl het geen half maar een kwart punt aftrek zou moeten zijn. Bij anderen heeft ze deze dingen wel goed gerekend, en het is precies zo dat als ze de goede vragen niet fout gerekend had, ik een 5,5 zou hebben. Precies voldoende dus. Nu zijn er bij muziek al soortgelijke dingen gebeurd. Tekeningen die 'niet goed' waren, tegen me schreeuwen terwijl ik niets doe. Zeggen dat er 'veel onvoldoendes' waren, terwijl ik de enige was met een onvoldoende..
Weet iemand wat ik kan doen? Want ik heb geen idee wat ik gedaan heb, dat haar zo boos maakt..
Xx
i wish that i could wake up with a pizza!