• Mijn vriend is over een paar weken jarig.
    En ik zou hem toch iets willen geven. Dat hij weet dat ik hem niet vergeten ben.
    Wat ik al van plan ben om te geven is een kaart met wat geld.
    Maar dat vind ik te weinig. Dus heeft er iemand ideen wat ik nog kan kopen?
    Of wat ik hem kan geven. En kom niet aan met dingen te maken want daarvoor heb ik het veel te druk :)
    Maar alvast bedankt om mij te willen helpen.

I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

Een kaart met geld vind ik meer iets voor een verre kennis die 13 wordt dan voor je vriend, to be honest. :')
    Ik weet niet of je Nederlands of Belgisch bent, maar ik weet dat we in Nederland een boel 'cadeaukaarten' hebben. Zo heb je ook een cadeauvoucher voor uit eten, eentje voor een theatervoorstelling of een concert, of eentje voor een high tea of high wine. Die dingen zijn op heel veel plaatsen inwisselbaar en er staat ook precies op wat je er voor krijgt. (Ik herinner me bijvoorbeeld een 'borrel' voucher, waar je een fles wijn (of 2 glazen andere drank per persoon) voor kreeg, en een variatie aan hapjes.) Zo geef je hem iets waar jij ook iets aan hebt, en heeft hij toch nog een beetje keuze wat hij doet met je cadeau, omdat hij kan kiezen waar jullie hem gebruiken.

I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

Ledecky schreef:
    (...)

Ik heb dit jaar eens twee onderbroeken gekocht voor een vriend die jarig was, haha. Hij heeft dat toen ook gewoon geshowd. :'D
    Maar ik zou zelf heel blij zijn met een badpak, dus waarom niet? :Y)

Oke dan staat dat al op mijn lijstje :) Ik hoop dat ik er wel niet mee fail xD

Gunnulfsen schreef:
    Een kaart met geld vind ik meer iets voor een verre kennis die 13 wordt dan voor je vriend, to be honest. :')
    Ik weet niet of je Nederlands of Belgisch bent, maar ik weet dat we in Nederland een boel 'cadeaukaarten' hebben. Zo heb je ook een cadeauvoucher voor uit eten, eentje voor een theatervoorstelling of een concert, of eentje voor een high tea of high wine. Die dingen zijn op heel veel plaatsen inwisselbaar en er staat ook precies op wat je er voor krijgt. (Ik herinner me bijvoorbeeld een 'borrel' voucher, waar je een fles wijn (of 2 glazen andere drank per persoon) voor kreeg, en een variatie aan hapjes.) Zo geef je hem iets waar jij ook iets aan hebt, en heeft hij toch nog een beetje keuze wat hij doet met je cadeau, omdat hij kan kiezen waar jullie hem gebruiken.

Ik ben een Belg :) Hmm ja zou ik ook kunnen doen uiteraard.

GossipGirl21 schreef:
    (...)

Oke dan staat dat al op mijn lijstje :) Ik hoop dat ik er wel niet mee fail xD

Je kan daarna nog samen gaan zwemmen. ^^

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ledecky schreef:
    (...)

Je kan daarna nog samen gaan zwemmen. ^^

Ja dat kan. Want daar houden we allebei van :)