• Ik kwam vandaag onderstaat plaatje tegen en nu vraag ik me af wat jullie zouden doen :Y)
    Voor de mensen die niet weten wat The Purge is: the government sanctions an annual 12-hour period during which all criminal activity -- including murder -- is legal.




    Als ik niet veilig thuis zou blijven, dan zou ik denk ik een anders dure kledingwinkel overvallen, of naar een boekenwinkel en alle boeken jatten die ik wil hebben :') Misschien ook wel een bank overvallen, zodat ik later die dingen zelf kan kopen :Y)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 21:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anders: Drugs uitproberen. Dat heb ik stiekem altijd al eens willen doen, maar ik ben echt te braaf ;D


    What would Emma do?

    De bank, sowieso. Grijpen wat ik grijpen kan en zo vies veel geld meenemen dat ik de komende jaren me niet druk hoef te maken over geld of werk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ten eerste hopen dat ik zelf niet vermoord word, en dan heel voorzichtig op zoek naar geld. Ik zou niet de bank overvallen want daarmee benadeel je misschien wel honderden mensen, ik zou eerder hele rijke mensen bestelen zonder dat ze het doorhebben. Oh, en daarna keidronken worden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Waarschijnlijk zou ik ambitieuze plannen hebben, maar vervolgens alleen high worden, naakt door de straat lopen en vermoord worden terwijl ik op weg was naar de Jamin om alle bonbons op te eten en onder de ijsmachine te hangen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou gewoon thuis zitten, denk ik. :') Mensen kunnen gekke dingen doen als alles mag en dan is mijn leven me toch meer lief dan een stel kleren.


    She's imperfect but she tries

    Ik zou eerder de buren ongemerkt proberen te overvallen, want een winkel of bank zou ik toch veel te risky vinden als je kijkt wat ze in de film allemaal doen. :'D Daarna even wat illegaal vuurwerk opsteken en dan maken dat ik veilig thuis ben en zoveel mogelijk films en muziek in één keer illegaal downloaden.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 21:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een hele dag in Disney World rondlopen ofzo, idk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarschijnlijk winkels en banken overvallen, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De Boekenwinkel leegroven en daarna lezen.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    De Boekenwinkel leegroven en daarna lezen.


    Dit zou ik ook nog overwegen (: En een gamewinkel. En een computerwinkel. En een dierenwinkel.


    What would Emma do?

    Ik zou naar een asiel gaan en elke kat meenemen die ik kan vinden. mihi. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Of een dierenwinkel overvallen en allemaal eten en spullen aan een asiel achterlaten :'D


    What would Emma do?

    Ik blijf thuis, want ik ben bang dat ik mijn leven dan niet zeker ben :') Anders plunder ik waarschijnlijk een aantal boek/kledingwinkels en de media markt. En misschien nog een supermarkt voor wat te eten onderweg


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Ik blijf thuis, want ik ben bang dat ik mijn leven dan niet zeker ben :') Anders plunder ik waarschijnlijk een aantal boek/kledingwinkels en de media markt. En misschien nog een supermarkt voor wat te eten onderweg


    Ja, hier kan ik me wel in vinden. En een schoenenwinkel, waar ze dure en awesome schoenen verkopen.


    Your make-up is terrible

    Bang thuis zitten. Maar om een spectaculair antwoord te geven: ik zou de Mediamarkt overvallen om geld, laptops, koptelefoons en andere shit dat veel geld waard is jatten.


    "Ignite, my love. Ignite."