• Ze? Jullie hebben ze? Jullie zouden toch maar één kitten meenemen?
    Ja dat klopt! Maar die vrouw die heeft ons (lees mijn vader) over weten te praten om de andere ook mee te nemen! Ik ben zóóóóóóóóó blij nu *O*

    Goofy hebben je al een aantal keer voorbij zien komen als je mijn andere topic hebt gevolgd, maar de andere heb je nog helemaal niet gezien :Y)
    Zie hier de stoere Goofy:



    En hier de afwachtende Finn!



    En hier nog een aantal andere foto'tjes :3





    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awh, wat een liefjes. :3 Ik ben echt dol op katten, maar dit soort schattigaardjes, daar kan niemand neen tegen zeggen. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ze zijn zo schattig!


    i wish that i could wake up with a pizza!

    Homura schreef:
    Schattig! c:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Awwwwh asdfghjkl wat lief!


    26 - 02 - '16

    Ik heb kitten therapie gehaaaad.




    Your make-up is terrible

    Yuss! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahw, kijk hem liggen dan. Super schattig !


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ahw, kijk hem liggen dan. Super schattig !


    Hij was bij mij gaan liggen en viel in slaap en toen heb ik hem bij Nikki neergelegd haha. Dit is Finn trouwens ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Hij was bij mij gaan liggen en viel in slaap en toen heb ik hem bij Nikki neergelegd haha. Dit is Finn trouwens ^^


    Haha, kleintje slaapt natuurlijk gewoon door.
    Ze zijn echt heel scheetig. Hoe reageert Isa er trouwens op?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Haha, kleintje slaapt natuurlijk gewoon door.
    Ze zijn echt heel scheetig. Hoe reageert Isa er trouwens op?


    Isa is bang voor ze :W
    Ze vind ze heel eng en zo, maar we denken wel dat het goed komt. Met Chester vast ook wel haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Isa is bang voor ze :W
    Ze vind ze heel eng en zo, maar we denken wel dat het goed komt. Met Chester vast ook wel haha.


    Haha, ze zijn ook erg angstaanjagend ;p
    Over een paar weken liggen ze met z'n vieren te slapen, of spelen. Komt wel goed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Haha, ze zijn ook erg angstaanjagend ;p
    Over een paar weken liggen ze met z'n vieren te slapen, of spelen. Komt wel goed.


    Jaaa, ze moeten effies wennen aan elkaar ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adorbs!


    -