• de rollen:

    Bitchy groepje:
    1. Deadprincess Leider van groepje [Crush op Tom]
    2. Noukelplopx3 2ling zusje van Raquel [Crush op Bill]
    3. Bezet 1 jaar jonger zusje van June [Crush op Gustav]
    4. Bezet Nieuw meisje [Crush op Georg]

    Emo/Scene groepje:
    1. TOMSDICK zus van Celine [Chrush op Tom]
    2. XPOKEMONKID Beste vriendin van June [Crush op Bill]
    3. PamxTom stoerste van de 4 [Crush op Goerg]
    4. XSAMSON Liefste meisje en houd niet zo van de ruzies [Crush op Gustav]

    allemaal bezet!!

    als het niet goed is moet je proberen onderlings te ruilen !! <333


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Naam: June



    Plaatje: http://i147.photobucket.com/albums/r315/andilek-th/l_95a1c5045a2a4b32689851ce5cbef1e0.png



    Tekstje: Hoi peepz. Ik ben June en leef al zestien jaar op deze peace volle wereld. Ik heb een eige stijl, en het boeit me niet wat anderen er over denken. Ik heb een grote mond en zeg dingen die ik soms niet meen. Ik kan een ego hebben en ik ben fan van Tokio Hotel. Fuck Off als je hen niet moet. Bay Peepz.

    [/emogroepje]


    *He's the one.

    Thank You.<3


    *He's the one.

    Thank You.<3


    *He's the one.

    Naam: Raquel
    Plaatje: http://msp249.photobucket.com/albums/gg208/JBfan101_photos/demi_lovato_1206725597.jpg
    Tekstje: komt!
    Hoii Iedereen,
    Ik ben dus Raquel en ben zo'n 17 jaartjes geleden geboren. Ik heb bruin haar & bruine ogen en ben dus héél modebewust. Mijn vriendinnen beschrijven me als bitchy, eigenwijs, koppig, prikkelbaar, flapuit ... enja ik heb nog vele karaktertrekjes waar je van kan opkijken. Try to live with that, bitch! Ook heb ik een heel groot ego, dat had je misschien wel al door. Ik hou van mijn hondje, mijn vriendinnen, tokio hotel <33.! Verder haat ik scene/emokinders, die zijn echt zo lelijk! Ö Ook haat ik snoep, lelijke mensjes, en mensjes die lelijke kleren dragen. Ik woon nog altijd bij mijn ouders en mijn zusje in een grote villa in de stad. Mijn vriendinnen zijn me heilig dus, fuck off you ugly! Als je hen met een vinger aanraakt, dan heb je al gauw met mij te doen! Maarja, ik moet gaan. Ga met mijn vriendinnen gaan schoppen. Doeeg <33.!
    Moet ik zeggen welk groepje?
    Doe anders maar es bitchy groepje ^^


    What you see, is what you get.

    Naam: Raquel
    Plaatje: komt!
    Tekstje: komt!
    Moet ik zeggen welk groepje?

    whoot!
    je steelt mijn naam x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Muahahahaa, heb sooown sin om in de bithygroep te horen! Dus doe mij daar maar bij.


    Naam: Anouk



    Plaatje: http://www.cine-files.com/cinemaniacs/photos/2005/02/lila1.jpg Gne, ik zie der helemaal niet bithy uit ;]



    Tekstje:
    Heleeu People!
    Ik ben Anouk en heb sooown bos vriendinnen! x,D. Ik ben al 15 jaar. Meestal als er kleinere mensjes zijn pest ick ze. Dat is eigenljk mijn hobby (aa) Alleen voor hele kleine mensen (Baby's) smelt ik meteen! Ick heb zelf een klein schattig broertje van 9 maanden. Ik hou van shoppen en van ijsjes. Wij zijn thuis best rijk dus ik kan spullen kopen wat ik wil!
    Nou babes en boys! Ik moet weer gaan ;]
    CIAO


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    whoot!
    je steelt mijn naam x3

    whoeps, moet ik em veranderen?(A)


    What you see, is what you get.

    Dankjuu Sgatt! (K)
    Moet ik mijn naam veranderen, moest xPOKEMONKID een rol willen? x'D


    What you see, is what you get.

    Naam: Christal (omdat die meid boven mij al mijn naam heeft x3)
    Plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28vv9zl&s=4
    Tekstje: Hi sexie kinders!Christal here !Kijk maar uit want ik sta zo achter je ;] Nee hoa,kidding ben wel een lief meisje. Eigenlijk heb ik echt een schijthekel aan dit soort dingen maar omdat jij vast heel nieuwschierig naar mij bent,zou ik zo lief zijn om mij verhaaltje even af temaken. Ik ben 18 jaar geleden op deze aarde gedropt door een vogel ofzeu,ik belandde bij 2 mensen voor de deur die ik de naam 'mam en pap' heb gegeven. Om de een of andere reden ben ik verslaafd aan milkshakes en i love to talk shit ^^ Als mensen me niet kunnen volgen vind ik dat dus compleet sexie ^^ Ik heb schijt aan school,ookal ben ik er op 1 of andere reden goed in ;] Maar leipo's ik kap,want ik heb hier geen zin in
    Love you all, Christal


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    alsje =D weet niet, van mij niet hoor (A) xx


    Choke on the words that were your last goodbye.

    (...)
    whoeps, moet ik em veranderen?(A)

    nee hoeft niet x3 Heb al een andere naam gekozen. Vind wel cuwl dat je mijn naam hebt gekozen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    btw wil bij het Emo/Scene groepje ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    nee hoeft niet x3 Heb al een andere naam gekozen. Vind wel cuwl dat je mijn naam hebt gekozen ^^

    Owkééj, dankju ^^
    Ik vind Raquel gewoon een mooie naam! Ö =D Dusja, jij hebt mooie naam ^^


    What you see, is what you get.

    (...)
    Owkééj, dankju ^^
    Ik vind Raquel gewoon een mooie naam! Ö =D Dusja, jij hebt mooie naam ^^

    hihi dank u ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Emo/Scene

    Naam: pamela



    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=o0o2li&s=4



    Tekstje: hej ik ben pamela ben 17 ik woon op de panteet al 17 jaar bij mijn ouders thuis waar ik gek van woord ik ben supper fan van th en dan nog voor van tom(H)
    ik hou ook van gek doen en lekker met mijn vriedinnen uit gaan ik speel ook gitaar en schrijf eigen liedtjes en mijn stijl is emo/scene en heb scheit aan iedreen die mijn styl stom vind ik ben van karakter heel spontaan en lief maar kan ook stout zijn en ben supper eigenwijs^^. maar ik ga weer doei


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483