• Hiero. ^^

    Voor de hand liggende, maar toch belangrijke vraag: waar worden jullie vrolijk van?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind die lijst echt geweldig!


    Your make-up is terrible

    Musicalfeels, Disney, geld (enorm oppervlakkig, I know), reizen, citytrips, mijn familie, knuffels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En dat lijstje is echt geweldig!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leuk lijstje!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Bij nummer vijf en acht begin ik spontaan te glimlachen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wacht, nummer 3 moet je me echt eens uitleggen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ah, wat een gave lijst.
    Deze lijst maakt mij vrolijk :Y)


    Tijd voor koffie.

    Aah, wat een leuk random facts-lijstje, omfg. Ik word vrolijk van superhelden, perfection-gifs en het feit dat er tomtatoplanten bestaan (planten die onder de grond aardappelen produceren en boven de grond tomaten, ook al hou ik niet zo van tomaten). Niet zoveel bijzonders dus. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nieuwe boeken kopen! Tot ik de stapel boeken zie die ik nog moet lezen
    En nieuwe bands of zangers ontdekken.
    Koppen thee en te grote sweaters waarin ik m'n handen kan verstoppen en de mouwen tegen mensen aan laten floppen
    Mensen die enthousiast praten over dingen die ze leuk vinden
    De kat van mijn vriend, de grootste derp-kat die ik ken
    Leuke Perciver-verhalen (A)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik verwachtte een en al fluffie konijntjes. Maar ik vind t echt een leuk lijstje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ledecky schreef:
    Bij nummer vijf en acht begin ik spontaan te glimlachen. (:


    Ik wil een tuin vol egels

    Echt een leuk lijstje! Ik word van zoveel dingen vrolijk, vooral van Kerstmis!


    16 - 09 - '17

    Puppiefluffles en kittenfloofs? Inge, wat ben je toch altijd creatief met je woordkeuze :'D
    Echt een geweldig lijstje, dit zijn allemaal hele goede redenen om vrolijk te zijn ^^
    Ik word vrolijk van muziek, chocola, onverwacht goed nieuws of leuke berichtjes, nieuwe dingen leren die interessant zijn en je niet het gevoel geven dat je je tijd aan het verspillen bent, olifanten (gewoon in z'n algemeen, want olifanten zijn leuk ^^), dat moment dat je een pakketje binnenkrijgt wat je besteld hebt en nieuwe dingen uitproberen die goed uitpakken, om zo maar een paar dingen te noemen ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Bedankt, allemaal. ^^

    @ Marleen: Een vage website die ik via Google vond zei dit, dus het moet wel waar zijn, toch? :'D En nou ja, diamant ontstaat doordat er heel, heel veel druk op aarde/steen/iets dergelijks wordt gezet, als ik mijn middelbare schoolse aardrijkskundelessen goed heb begrepen. Blijkbaar werkt dat in theorie ook door heel veel druk op pindakaas te zetten. Ik vind het plausibel.

    @ Lotta: Tomtatoplanten, oh mijn God. Die kende ik niet, maar ik vind ze nu al geweldig. Ik kan niet veel dingen bedenken die beter zijn dan multitaskende planten met een gave portmanteaunaam.

    @ Spotgaai: Subtiel, haha. :Y) Enthousiasme maakt mij inderdaad ook altijd blij en ik heb precies hetzelfde probleem met de boeken.

    @ Panda: Haha, dat wordt mijn volgende lijstje. "Vijftien pluizige plaatjes." (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    BlueJays schreef:
    Puppiefluffles en kittenfloofs? Inge, wat ben je toch altijd creatief met je woordkeuze :'D
    Echt een geweldig lijstje, dit zijn allemaal hele goede redenen om vrolijk te zijn ^^
    Ik word vrolijk van muziek, chocola, onverwacht goed nieuws of leuke berichtjes, nieuwe dingen leren die interessant zijn en je niet het gevoel geven dat je je tijd aan het verspillen bent, olifanten (gewoon in z'n algemeen, want olifanten zijn leuk ^^), dat moment dat je een pakketje binnenkrijgt wat je besteld hebt en nieuwe dingen uitproberen die goed uitpakken, om zo maar een paar dingen te noemen ^^


    Ze zijn zo pluizig! Dat kan ons gewone Nederlandse lexicon niet aan. (bloos)
    En aw, dat is ook een geweldig lijstje. ^^ Olifanten zijn inderdaad leuk, al kan dat in mijn geval iets te maken hebben met mijn zwakte voor flaporen bij dieren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan