• Heb je altijd al iets met de wereld willen delen, maar durf je het niet? Dit is je kans om het anoniem te doen! Het enige wat je hoeft te doen is een pb aan mij te sturen met je confession, waarna ik hem hier in het topic neer zal zetten. Dat mag overal over gaan, je privé leven, je ouders, een idee of zelfs een tv-serie. Natuurlijk zitten er wel enkele regels aan dit topic verbonden.

    - Maximaal 300 woorden per confession
    - Alleen ik post confessions in dit topic. Er mag wel op confessions gereageerd worden, maar hou het netjes en aardig.
    - Onder geen beding zal ik de identiteit van de confessor bekend maken.
    - Maximaal 1 confession per persoon, per uur.
    - Zaken die tegen de huisregels zijn (zoals het vermelden van gewicht) zullen vervangen worden door een X in je confession.
    - Ga in het topic niet raden naar de identiteit van de confessor in dit topic.
    - Confessions mogen in het Nederlands en Engels gedaan worden, niet in andere talen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 8:49 ]


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    8) Je bent jarenlang mijn beste vriendin (geweest), en we hebben veel bijzonders meegemaakt. Helaas zie ik nu pas hoe je echt bent; je steelt van me, je liegt zo vreselijk veel en bent ervan overtuigd dat je beter bent in alles dan ik, terwijl je eigenlijk vrijwel niets kunt omdat je nergens moeite voor doet. Ook zeik je constant op mijn muziek. Het ene moment vind je het tof, het andere moment zeik je het af. Ook ben je vreselijk egoïstisch en dat doet me pijn. Ik wil al tijden al het contact verbreken, maar ik blijf telkens terug komen omdat ik het zielig voor je vind omdat je eigenlijk geen vrienden hebt. Iedereen zegt dat ik je moet laten vallen, maar ik durf niet. Ik durf je ook niet aan te spreken op je gedrag omdat ik mij dan een slecht persoon voel.


    Ik wil me niet zo veel hiermee bemoeien, maar ik wil wel graag vier woorden zeggen. Eerlijkheid duurt het langst (:

    Woow, dit is echt heel verschillend met de confessionspagina van mijn universiteit. Hoe moet ik dit zeggen.. meer depressief?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Margherita schreef:
    -ik ga heel even een MT'je, want ik wil dit topic heel graag blijven volgen-


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    9) Soms heb ik heel veel zin om tegen je te schreeuwen dat de dingen die jij doet ook niet oké zijn en dat je erg hypocriet bent, maar dat doe ik niet, want ik wil onze vriendschap niet kwijt. Je bent de enige met wie ik zoveel praat en ik voel me al zo eenzaam. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ik je eigenlijk maar zo weinig kan vertellen en je me nooit echt serieus neemt.


    Your make-up is terrible

    Wat een leuk idee voor een topic. :Y)


    Alis volat propriis.

    Zijn er nog mensen die confessions hebben?


    Your make-up is terrible

    10) Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan GoT. Ik vind het een vreselijke serie en de meeste mensen zijn gewoon meelopers die het kijken omdat het zo populair is.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    10) Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan GoT. Ik vind het een vreselijke serie en de meeste mensen zijn gewoon meelopers die het kijken omdat het zo populair is.

    Is dat niet bij alles in 't leven. Mensen zijn nou eenmaal meelopers. :v) Dat zeggende keek ik 't al vóórdat het populair werd.

    /hipsterout


    "I shut my eyes in order to see.'

    Needles schreef:
    10) Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan GoT. Ik vind het een vreselijke serie en de meeste mensen zijn gewoon meelopers die het kijken omdat het zo populair is.
    Wat :')


    I live for the applause, you will die for it.

    11) Soms weet ik niet goed wat ik van deze site moet vinden. De ene keer lach ik mee met de vrolijke topics die gemaakt worden en de andere keer krijg ik een last van huilbuien vanbinnen, omdat ik graag zou willen stoppen, want deze site is helemaal niet zo geweldig als het lijkt. Ik heb helaas niets anders dan dit. *zucht*


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    11) Soms weet ik niet goed wat ik van deze site moet vinden. De ene keer lach ik mee met de vrolijke topics die gemaakt worden en de andere keer krijg ik een last van huilbuien vanbinnen, omdat ik graag zou willen stoppen, want deze site is helemaal niet zo geweldig als het lijkt. Ik heb helaas niets anders dan dit. *zucht*


    Ah dat klinkt best wel naar. Misschien een Q hiatus? Ik ben ook bijna een jaar vrijwel niet actief geweest, en nu ik er weer ben vind ik het een stuk leuker. (:


    The truth is out there.

    Needles schreef:
    10) Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan GoT. Ik vind het een vreselijke serie en de meeste mensen zijn gewoon meelopers die het kijken omdat het zo populair is.


    Nja. Smaken verschillen nu eenmaal, neem ik aan :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    12) Telling no one just how bad my eating problem is because then they’d wonder why I’m not skinny.


    Your make-up is terrible

    @ reacties van nummer 10: Ik snap 't eigenlijk wel hoor. Zelf ben ik er ook niet van, en ondanks dat het zeker meetelt dat de smaken verschillen, vind ik zelf dat er wel meerdere, betere shows, waarvan die te weinig credit krijgen en eroverheen worden gekeken, terwijl er over zoiets een 'hype' wordt gemaakt. Ik ga me er alleen niet om bekommeren, want het zal er indeed altijd blijven, maar het is wel iets dat me vaak opvalt. Wat ik eigenlijk jammer vind.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^
    Vaak zijn het mensen die de serie niet hebben gezien die zeggen dat het shit is. Zelf ben ik groots fan van GoT, maar zelfs als het niet mijn smaak was kun je goed inzien dat het de populariteit verdient. Welke andere serie of film laat main characters zo makkelijk en onverwachts dood gaan? En het mooie is ook dat sommige personages elkaar niet eens zien voor 4 seizoenen lang en dan ontmoeten ze elkaar ineens.
    GoT is een van de weinige shows die tenminste wat bloed en naaktheid durft te laten zien, zonder dat het een horror film/serie is.
    Ik vind het gewoon stom van mensen die de show niet hebben gezien en dan gaan praten over hoe shit het is, omdat het niet hun smaak is. Ik vind Harry Potter bv ook gewoon niet interessant, maar ik kan de hype erom heen wel begrijpen

    Daarbij is het meeloper gedeelte grof gezegd echt het domste wat ik ooit heb gehoord. Dat de show hyped is laat zien dat het goed is, daarom kijken mensen het, mensen zijn nieuwsgierig omdat er zo veel over gepraat wordt, dus kijken ze het. Niet om erbij te horen. Ik weet niet wat voor populariteit problemen de OP van dit bericht op school heeft, maar zo werkt 't niet :')

    GoT verdient de hype.
    Maar ach, smaken verschillen :')


    I live for the applause, you will die for it.