• Mijn ex die al een paar maanden met een meisje is van het werk
    heeft zijn naam veranderd in : David Houd van Jolien. Vertel ik het mijn vader en zus.
    Zeggen ze het ook dat het kinderachtig is. Nu gaat hij mij zitten bellen en smsen.
    En gewoon omdat ik hem niet meer wil horen heb ik hem geblokt.

    Dus vinden jullie het stom of juist dom om zo een facebooknaam te kiezen?
    Wil gewoon jullie meningen weten.

    Btw : Weet er iemand een nieuwe gsm dat nu op de markt is of zo
    waar je mensen kunt blokkeren dat je niet lastig kunnen vallen?

    P.s. Jullie zijn al geweldig om naar mij te luisteren. Er zitten hier gewoon geweldige mensen op Quizlet

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 20:42 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Chryseis schreef:
    (...)

    Well, fuck. (":


    Kun je het al inbeelden?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Needles schreef:
    (...)

    Je kan mensen wel blokkeren via je simkaart, geloof ik.


    Hoe kan dat dan bij een huawei?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Homura schreef:
    (...)
    26??? Whuuut?
    Ik vond het al behoorlijk kinderachtig, maar ik had het me bij een jonge tiener (ik had nog niet op je leeftijd gelet) nog net kunnen inbeelden. 26 jaar is echt veel te oud voor dat soort gedrag. Hij mag zich schamen. Wtf.



    Doet hij niet. Hij doet er stoer vast om. Zijn broer schaamt hij in zijn broer zijn plaats.
    En ik nu ook wel jezus.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Hoe kan dat dan bij een huawei?


    Ik heb geen idee, haha. Kan je inloggen op de website van je provider? Bij veel providers krijg je een username en wachtwoord en kan je zo mensen blokkeren.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik vind het ook kinderachtig, vooral omdat het lijkt omdat hij jou jaloers wilt maken, alsof hij nog niet helemaal over je heen is.

    Needles schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, haha. Kan je inloggen op de website van je provider? Bij veel providers krijg je een username en wachtwoord en kan je zo mensen blokkeren.


    Hmm morgen eens kijken meteen als ik het niet vergeet xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Die dingen deed ik op Hyves, toen ik 12 was... Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat klinkt inderdaad erg kinderachtig. Ik zou dat persoonlijk echt niet doen, want het is gewoon.. té.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Na het lezen van voorgaande reacties en het zien van zijn leeftijd, moet ik meteen denken aan de reclame die ik de laatste dagen gewoon TE veel op de radio hoor: volwassen betekend nog niet veelwassen.

    Zelf kijk ik er niet zo heel erg van op ofzo, maar goed, ik ken een aantal gasten van 25-27 die ontzettend zijn blijven hangen in hun kleutertijd en die er waarschijnlijk op hun 50ste nog in blijven hangen... Natuurlijk, het is en blijft lullig voor jou op die manier, maar dan denk ik maar van: meid, zo een gast ben je beter kwijt dan rijk (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    26 jaar dit jaar geworden. Hij is inderdaad een kleuter.


    26 maanden bedoel je zeker. Wat een kinderachtige snotaap


    26 - 02 - '16

    Valkyries schreef:
    Na het lezen van voorgaande reacties en het zien van zijn leeftijd, moet ik meteen denken aan de reclame die ik de laatste dagen gewoon TE veel op de radio hoor: volwassen betekend nog niet veelwassen.

    Zelf kijk ik er niet zo heel erg van op ofzo, maar goed, ik ken een aantal gasten van 25-27 die ontzettend zijn blijven hangen in hun kleutertijd en die er waarschijnlijk op hun 50ste nog in blijven hangen... Natuurlijk, het is en blijft lullig voor jou op die manier, maar dan denk ik maar van: meid, zo een gast ben je beter kwijt dan rijk (flower)



    Och maar geloof me ik ben echt heel blij dat ik hem kwijt ben.
    Echt waar :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Perdition schreef:
    (...)

    26 maanden bedoel je zeker. Wat een kinderachtige snotaap


    Wel ja zo kun je het noemen. Gelukkig smst of belt hij mij niet meer.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,