Wiarda schreef:
(...)
Nou, de Deen bij ons in het dorp heeft altijd broodjes in de aanbieding die scholieren veel kopen, waardoor ik onbewust mijn koopgedrag aan ben gaan passen aan de aanbiedingen. Zo koop ik niks dat niet in de aanbieding is (want wat wil je nou liever, geld of genoeg voedsel voor de dag? geld natuurlijk), maar als iets wel in de aanbieding is, voel ik me ook meteen verplicht om het te kopen "want dan bespaar ik wel de helft van het geld, omg!! Zes croissanten voor 1,50, wat leven we toch in een prachtige wereld!!!!!". Ik voel me zo dom iedere keer dat ik weer met een enorme zak met croissanten de winkel uitloop die ik helemaal niet nodig heb of drie zakken chips die ik amper lekker vind of gewoon veel meer dan ik nodig had, puur omdat het in de aanbieding was, want dat is natuurlijk precies wat ze willen. Maar toch. Ergens is het mis gegaan met me en ik geef de Deen de schuld, met zijn stomme croissanten voor 25 cent per stuk op Dolle Deensdag.
Hahahaha. Ja dat is inderdaad niet heel erg handig, nee. Lijkt me ook niet heel erg gezond om telkens daar wat te halen, alleen omdat het in de aanbieding is. ;p
Sherrinford schreef:
(...)
Cold turkey nog wel, goed bezig!
Ik heb wel vaker niet gerookt, gewoon omdat ik geen zin/geld had en tot nu toe lukt het best goed.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.