Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Kon je maar duidelijk zien wie je leuk vond. Dat zou mijn leven een stuk makkelijker en ook gênanter maken. Ik ga niet iemand zomaar vragen of hij/zij iets in me ziet.
Het is zulk mooi weeeer. (bloos)
Alleen een beetje jammer dat de hond vijf meter achter me aan sukkelde. Ik had een eendje en caviavoer voor haar, dus een beetje meer enthousiasme had wel gemogen.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Morgen mijn eerste tentamen... Ik zou aan het leren moeten zijn en niet op Q moeten zitten. Ik heb echt het gevoel dat ik me hier veel te weinig zorgen over maak. Wat dat betreft is mijn gedrag echt geen spat veranderd ten opzichte van de middelbare school.
Square schreef:
Het is zulk mooi weeeer. (bloos)
Alleen een beetje jammer dat de hond vijf meter achter me aan sukkelde. Ik had een eendje en caviavoer voor haar, dus een beetje meer enthousiasme had wel gemogen.
We hadden geen hondensnoepjes meer. :c
Haar gewone brokken zijn vrij plakkerig, dus ben ik voor de gele en groene hondenbrok-achtige dingen uit het caviavoer gegaan.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan