Margherita schreef:
(...)
Werd dat tegen je gezegd, of is dit wat jij voelt?
Dit is wat ik voel
Al is er wel eens gezegd dat ik het initiatief eens aan haar moet laten door iemand..
Jorah schreef:
(...)
Dit had ik ook laatst, maar achteraf bleek het een goede reden te hebben. Ik zou met haar gaan praten op een goed moment en rustig en voorzichtig uitleggen wat je voelt. Als ze echt een goede vriendin is zal ze eerlijk zijn en geen ruzie aangaan. Ik weet in ieder geval dat ikzelf het niet fijn vond om in zo'n 'tussenpositie' te zitten, vraag duidelijkheid!
Probleem is dat ik haar wel vaker om een eerlijk antwoord heb gevraagd, maar ze in het verleden daarin ook niet helemaal eerlijk is geweest. Ik heb haar ook gezegd dat als er iets is, ze dat gewoon moet zeggen en ze het niet voor zich moet gaan houden, omdat ik dan net zoals nu ook niet weet waar ik aan toe ben. En het is eigenlijk niet zozeer dat er ruzie van komt, maar meestal is het dan even praten en weer terug vallen in hetzelfde ritme, vandaar dat ik dus nu zoiets heb van moet ik haar ermee laten komen? Maargoed, ik wil het wel voorleggen, in de hoop op een reactie
Ik weet alleen niet wanneer voor haar een goed moment is..
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."