Oh nee, helemaal niet. Integendeel. Want thuis en op familiefeestjes ben ik echt mezelf, en ik ben ik héél open en stop ik niet constant weg dat ik iedereen zo graag heb. (:
Ik omhels mensen écht heel veel, en daarnaast raak ik ze ook snel aan, en doe ik niets anders dan affectie op iedereen te storten. Dan loop ik daar zo rond. (: Ik vind daar niets vreemd of kinderlijk aan. Ik doe dat net graag zo. En heel veel complimenten en mijn liefdesbetuigingen ook tegenover bepaalde mensen, mijn kleine zus in het bijzonder rollen er ook zonder problemen uit. Ik vind het net leuk om los te kunnen zijn, en warmte te geven aan anderen, toenadering te zoeken...
Mijn ouders zijn zelf heel open mensen, en ik weet niet, ik heb zo'n gezin denk ik waar iedereen er is voor elkaar en waar veel liefde in geuit wordt, en er recht op de vlam/warmte afgegaan wordt, in plaats dan ervan terug te deinzen.
Dus ik herken me er niet in. Van mij is het net het omgekeerde. Daarbuiten ben ik net stiller, kalmer, geslotener, niet zo spontaan daarin als normaal en heb ik altijd vanzelf een rem. Verbale affectie vind ik gemakkelijker, maar fysieke toenadering ga ik echt amper ondernemen, Niet omdat ik 'vies' van mensen zou zijn. Gewoon, dan ben ik niet meer zo spontaan en vanzelf en veel rustiger, stiller en formeler. Dus nee, ik herken het niet. Net exact andersom bij mij. (:
[ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 13:39 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.