• Waarom ben jij weg gegaan Kiki? Waarom heb je me niks verteld? Waarom verlaat je mij?
    Dat zijn dus de vragen waar ik al een halve dag mee zit. Kraaivacht of te wel Kiki is van quizlet af gegaan sinds vandaag 15:00
    Ze had een berichtje gestuurd naar mij dat ze misschien van quizlet af ging en zodra ik wou antwoorden waarom ze dat dan wou zag ik dat het al te laat was:(
    Zonder Kiki is er geen plezier meer op Q en heb ik geen klets maatje meer. Ik hoop dat je door een of andere reden toch nog is op Q komt kijken zo dat je beseft dat ik je leuk vond en dat gaat nooit veranderen:((huil)

    dus om dit topic nog wat nuttig te houden! Kende je Kiki? En wat vind je er van dat ze af is van quizlet?



    wij waren best friends forever of hoe je dat ook zegt. Wij waren samen hele goede vrienden. Je gaf me raad en je steunde mij
    Liefste Kiki je was een heel leuk en fijn meisje


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Uh.. Kun je haar niet op iets anders berijken?


    wat was dit ookalweer

    AmazingDan schreef:
    Uh.. Kun je haar niet op iets anders berijken?


    Nee:( ik ken alleen haar voornaam en of ze op Facebook zit of snapchat of zoiets social media dat weet ik niet
    Ik mis haar echt enorm


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Goede beste friends forerever :')

    Heel vervelend maar zulke dingen gebeuren op deze dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jammer dat ze geen contactgegevens achterliet, zoals een mailadres bijvoorbeeld. Dan hadden jullie contact kunnen houden. Misschien komt ze nog terug? Ik weet het niet. Sterkte in ieder geval.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Jammer dat ze geen contactgegevens achterliet, zoals een mailadres bijvoorbeeld. Dan hadden jullie contact kunnen houden. Misschien komt ze nog terug? Ik weet het niet. Sterkte in ieder geval.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Bedankt allemaal.
    Om te antwoorden.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Aw, dat is heel jammer. :c Ik hoop dat ze nog eens terugkomt!


    Caution first, always.

    Ah wat jammer. Zulke dingen zijn inderdaad niet leuk!
    Hopelijk komt ze nog terug!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik mis haar nu al (huil)


    tiptoe through the tulips...

    Het is echt jammer.
    Maar ik wil je nieuwe kletsmaztje wel zijn.


    You are my piece of paradise.

    Kiki was onze beste vriendin.
    Ik wou dat we tenminste wisten waarom ze gestopt was.


    You are my piece of paradise.

    Goed nieuws: Ze is weer actief, zie ik. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ja ze is weer actief! Oh ik ben zo blij! My day kan niet meer stuk
    Bedankt voor al jullie lieve reacties!
    Het topic mag gesloten worden hoor:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Fijn dat je blij bent! Slotje. (: ^^


    Pretty is just a pretty word.