Op heel de kut bus maatschappij. En vooral de buschauffeur die mij hier toe net lekker liet staan in de regen.
Ik moet namelijk met de buurtbus mee. Ik was al eerder weg gegaan van stage want ik moest naar de fysio. Ik kwam tegelijkertijd aan met een vrouw met twee kindjes.
Komt de buurtbus aangereden en de regel is dat er maximaal 8 mensen in mogen. Bijna altijd wordt er een uitzondering op gemaakt.
Dit keer was er nog maar een plaats vrij, er zou dus maar een persoon mee mogen. Begint die vrouw gelijk: 'Mijn twee kinderen kunnen wel op mijn schoot. Ik moet namelijk nu de bus hebben.'
Voordat ik er iets tegen in kon brengen zat de vrouw al in de bus met een kind op de schoot en een kind naast haar staand. Dus ik kijk de man die dat busje reed heel lief aan en vroeg of ik misschien achter in op de grond mocht gaan zitten.
Die man zei kei hard nee, gooit de deur dicht en rijdt weg. Kei fijn want nu kom ik niet meer op tijd bij de fysio.
Dit is echt al de derde keer in drie weken dat ik niet mee mag. Een andere bus nemen gaat niet want die rijden hier dus niet.
[ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 13:51 ]
"Ignite, my love. Ignite."