• Hey Q'ers!

    Ik ben een redelijke creatieveling en teken ook heel veel. Nu heb ik aangeboden om de verjaardagskaart voor mijn tante te maken. Ik heb al correspondentiekaarten gevonden die ik kan gebruiken, maar nu ben ik nog op zoek naar een leuk idee of thema om op de kaart te tekenen. Ik was van plan om de fijne verjaardag, etc. Te bewaren voor op de achterkant, dus ik kan met de voorkant alles doen wat ik wil. Maar nu heb ik niet echt ideetjes. Mijn tante heeft zelf geen speciale hobbies of dingen die ze echt leuk vind dus het is leuker als het iets algemeens is. Ik dacht misschien al bloemen, maar dat vind ik zo onorigineel. Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie leuke ideetjes voor een thema of iets wat ik op de voorkant kan tekenen?

    Ik teken verder vrijwel alles en ook verschillende stijlen. Ik zat er zelf aan te denken om misschien met een fineliner aan de slag te gaan. Dan gaat het vaak de kant uit van veel kleine details.

    Dus, wat zouden jullie leuk vinden om terug te zien op een verjaardagskaart?
    Thanksies! *O*


    The truth is out there.

    oke, nu gaan mensen denken, kan ze niks anders bedenken dan alleen hetzelfde thema, haha. maar; misschien is het een idee om een stripje te maken. Jij en je tante samen. Wishing her a happy birthday. Or something like that. :Y)
    Zo niet misschien is het leuk om haar en jou gewoon na te tekenen. Samen ahahahha

    Tunes schreef:
    oke, nu gaan mensen denken, kan ze niks anders bedenken dan alleen hetzelfde thema, haha. maar; misschien is het een idee om een stripje te maken. Jij en je tante samen. Wishing her a happy birthday. Or something like that. :Y)
    Zo niet misschien is het leuk om haar en jou gewoon na te tekenen. Samen ahahahha


    Hahaha, dat is misschien wel leuk. Ik ben alleen niet zo goed in mensen natekenen als jij. (:
    Maar het is misschien wel grappig om iets met haar erin te maken. Thanks!


    The truth is out there.

    Schelpen! Lekker makkelijk, heeft die bloemen-vibe en ongeveer 8% origineler. :Y) (Zeker als je ze erg felle kleuren geeft, natuurlijk.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Schelpen! Lekker makkelijk, heeft die bloemen-vibe en ongeveer 8% origineler. :Y) (Zeker als je ze erg felle kleuren geeft, natuurlijk.)


    Oh! Dat is wel heel erg leuk. Ik bedenk me net, ik zou ook een heel zee thema kunnen doen met vissen en dan op de achterkant schelpen of iets in die richting. Dankjewel!


    The truth is out there.