• De laatste tijd ben ik groot fan geworden van de show Steven Universe en ik vroeg me af of er meer fans op quizlet zijn?

    Van de Engelse wikipedia:

    Steven Universe is an American animated television series created by Rebecca Sugar for Cartoon Network. It is the coming-of-age story of a young boy named Steven, who grows up with three magical aliens, the "Crystal Gems" Garnet, Amethyst and Pearl, and helps them protect the world from their own kind. A part of Cartoon Network Studios' artist-driven "Shorts Program", Steven Universe is the first Cartoon Network series to be created by a woman, and was developed by Sugar while she worked on the Cartoon Network series Adventure Time. It premiered on November 4, 2013.


    Het nieuwe seizoen is net begonnen, en ik ben verslaafd. Ik hoop heel erg dat ik niet de enige ben, zodat we hier over de show kunnen praten. Ook als je nog bezig bent met kijken, ben je van harte welkom!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nee, ik ken deze serie eigenlijk niet. Het trekt me ook niet, eigenlijk. (:


    Pretty is just a pretty word.

    oeh, Dit lijkt een beetje op powerpuff girls en Timmy Turner mix haha. Maar nee ik ken 't niet. ;p

    Ik heb er zo veel over gezien, dat ik het nu maar ga kijken omdat ik wil weten waar de hype over is :'D


    wat was dit ookalweer

    AmazingDan schreef:
    Ik heb er zo veel over gezien, dat ik het nu maar ga kijken omdat ik wil weten waar de hype over is :'D


    Yay! De eerste afleveringen zul je waarschijnlijk niet geweldig vinden, maar als je doorzet zal je beloond worden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Looney schreef:
    Nee, ik ken deze serie eigenlijk niet. Het trekt me ook niet, eigenlijk. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken hem, maar vind hem behoorlijk saai persoonlijk. But, thats mijn mening, smaken verschillen ;)


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!