• Hallo mensen,

    Ik heb nu al zo'n half jaar een lip piercing. Nu heb ik vorige week mijn labret één nacht omgewisseld voor een ringetje, om te kijken of ik hier last van zou krijgen. De volgende morgen heb ik het ringetje weer om moeten wisselen voor de labret(chirurgisch staal), omdat het pijn deed. De labret ging er met veel moeite in, omdat mijn lip
    1. heel dik was en
    2. de labret het gaatje de eerste keer niet uit kwam en dus in mijn lip prikte (letterlijk, binnen in).
    Nu heb ik die labret 2 dagen in gehouden en moest ik deze donderdagavond verwisselen, omdat ik op stage geen zichtbare piercing mag. Die avond bij het verwisselen kreeg ik met moeite de plastic (of wat voor materiaal het is) labret er in, omdat ik ineens een hard plekje boven het gaatje aan de binnenkant van mijn lip heb. Ik heb de plastic labret nu laten zitten, omdat ik maandag weer stage heb en ik mijn lip even rust wil gunnen. De labret komt niet vast te zitten, voor de duidelijkheid.
    Ik vind dit eigenlijk een beetje eng, omdat ik dit dus niet eerder heb gehad en niet weet wat het is, want volgens mij is het geen ontsteking.
    Weet iemand wat het wél is? En heeft iemand dit eens gehad en ging het toen weg of kan ik er beter even mee naar mijn piercer gaan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 15:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niemand? Er zullen vast wel mensen met een piercing zijn hier die dit ook hebben/hebben gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen idee, ik heb nog nooit piercings gehad, maar als het zo blijft zou ik als ik jou was wel zsm naar de dokter gaan.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hmm.
    Ik heb hier ook wel eens last van gehad, dat het staafje begon te irriteren. Bij ringetjes heb ik hier echter nooit last van gehad. Maar dat ging bij mij altijd van zelf weer over. Je moet er gewoon niet teveel mee spelen, en een piercing in doen waar je normaal gesproken geen last van hebt. Als je je zorgen maakt kun je hier natuurlijk ook mee naar je piercer stappen.

    PS: hier zijn trouwens ook zalfjes en andere middeltjes voor.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 22:40 ]


    Alis volat propriis.

    Eledhel schreef:
    Geen idee, ik heb nog nooit piercings gehad, maar als het zo blijft zou ik als ik jou was wel zsm naar de dokter gaan.


    Ik ga hiervoor echt niet naar de dokter. Die gaat geheid zeggen dat hij er uit moet. Ik ga hiervoor naar mijn piercer, die weet er meer van.


    Dus mensen, niks met dokter a.u.b.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 22:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chryseis schreef:
    Hmm.
    Ik heb hier ook wel eens last van gehad, dat het staafje begon te irriteren. Bij ringetjes heb ik hier echter nooit last van gehad. Maar dat ging bij mij altijd van zelf weer over. Je moet er gewoon niet teveel mee spelen, en een piercing in doen waar je normaal gesproken geen last van hebt. Als je je zorgen maakt kun je hier natuurlijk ook mee naar je piercer stappen.


    Ik denk dat ik geen ringetjes kan dragen, want dit is de tweede keer dat het is gaan irriteren, alleen heb ik dat harde nog niet gehad :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik geen ringetjes kan dragen, want dit is de tweede keer dat het is gaan irriteren, alleen heb ik dat harde nog niet gehad :')


    Ik kan het op de foto niet goed zien, maar het kan zijn dat het gaatje bij jou net iets te laag zit voor ringetjes. (":


    Alis volat propriis.

    Chryseis schreef:
    (...)

    Ik kan het op de foto niet goed zien, maar het kan zijn dat het gaatje bij jou net iets te laag zit voor ringetjes. (":


    Ja hoorde van een vriendin dat ze hem speciaal schuin prikken als je een ring wilt; maar ik heb het aangegeven en ze heeft het niet gedaan --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.