• Hallo liever Q-ers,

    Zoals veel van jullie al weten, ben ik als sinds oktober 2010 een enorme The Walking Dead fan. Nu komt seizoen zes bijna uit, en heeft Fox een wedstrijd opgezet om een fan naar New York te sturen voor de premiere! Dit zou ik ontzettend graag willen winnen.

    Normaal heb ik een hekel aan win-acties, maar dit is toch wel een droom.. Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie op mij zouden willen stemmen :-) De nummer 1 heeft zo'n 40 stemmen, en de wedstrijd loopt nog een paar dagen, dus ik zou jullie hulp goed kunnen gebruiken! Het stemmen gebeurt via Facebook. Je hoeft enkel op "Stem" te klikken! Dit gaat wel alleen via PC, for some reason.

    Hier is de link!

    Alvast ontzettend bedankt! <3

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 14:25 ]


    ars moriendi

    Gestemd! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Mijn stem heb je ook gehad. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I voted, I wish you the best of luck!

    Gestemd!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Op het moment sta je eerste! *O*

    Upload een foto die laat zien waarom jij de meest DEADicated fan van THE WALKING DEAD uit Nederland bent! Heb jij een Daryl-tattoo op je rug? Slaap jij in een Walker-pyjama? Of verkleed jij jezelf wel eens als Michonne? Laat het ons zien en misschien mag jij 9 oktober wel naar de wereldpremière van THE WALKING DEAD seizoen 6 in de Madison Square Gardens van New York!


    Mag ik vragen hoe jij jezelf hebt bewezen? Want ik zie verder geen foto of iets. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Gestemd, ik hoop voor je dat je wint!

    Gestemd (:


    obsessive rage

    Ik was je 69e stem!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    70 :D

    Looney schreef:
    Op het moment sta je eerste! *O*

    (...)

    Mag ik vragen hoe jij jezelf hebt bewezen? Want ik zie verder geen foto of iets. x)


    Ja, ben ook wel benieuwt ;)


    ~My Mind Is Free~

    Even een MT. Zit nu in de auto.


    "Ignite, my love. Ignite."

    you got my vote :)


    .it's up to you to make dreams come true

    Gestemd voor je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga op je stemmen!
    (Het lijkt mij zelf ook echt fantastisch, ik snap dat het je droom is!)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Looney schreef:
    Op het moment sta je eerste! *O*

    (...)

    Mag ik vragen hoe jij jezelf hebt bewezen? Want ik zie verder geen foto of iets. x)

    Jaa, ik ging er dus vanuit dat het een stemronde zou worden.. dus gewoon een kwestie van stemmen binnenharken.. D: Ik fear er nu dus wel een beetje voor. Heb Fox al geprobeerd te contacteren of ik mijn tekst en foto nog aan mag passen omdat ik dus in eerste instantie dacht dat ik dat later nog wel kon aanpassen maar alvast stemmen kon gaan verzamelen. :( Maar al word ik niet de winnaar van de hoofdprijs, degene met de meeste stemmen op woensdag 13:00 krijgt alsnog een prijs. Dus ik blijf fanatiek (:.


    ars moriendi

    Iedereen super bedankt so far! <3 Echt waar, echt fantastisch!


    ars moriendi