• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga mezelf nu volledig op die jongen in mijn klas richten. Ik ga niet meer aan die klootmoot denken en me vol op Jaysson richten.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 20:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Nergens haha x) We komen iemand ophalen :3


    Ook leuk haha! Ik vind het altijd leuk als mensen elkaar opwachten en elkaar na een lange tijd weer zien! Zelf nooit een ontvangstcomité gehad though

    Jorah schreef:
    (...)

    Ook leuk haha! Ik vind het altijd leuk als mensen elkaar opwachten en elkaar na een lange tijd weer zien! Zelf nooit een ontvangstcomité gehad though


    Vriendin van internet uit Zweden, dus zeker leuk!! En das wel jammer :/ Zal je de volgende keer wel op komen wachten ;3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Volgens mij is dit nog steeds de enige show die van klassieke muziek en veel te diepgaande, psychopatengeneuzel naar fanficmateriaal kon gaan met "love crime" als liedje op de achtergrond en het compleet kan ownen

    EN TOEN CANCELDEN ZE HET. WAAROM.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Volgens mij is dit nog steeds de enige show die van klassieke muziek en veel te diepgaande, psychopatengeneuzel naar fanficmateriaal kon gaan met "love crime" als liedje op de achtergrond en het compleet kan ownen

    EN TOEN CANCELDEN ZE HET. WAAROM.


    Ik weet niet hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, maar ik ben huiswerk aan het uitstellen en klik dus van Q naar Tumblr en-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Backbiter schreef:
    (...)

    Vriendin van internet uit Zweden, dus zeker leuk!! En das wel jammer :/ Zal je de volgende keer wel op komen wachten ;3


    Haha dat zou zo raar zijn! Opgewacht door een wildvreemde :Y)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 21:23 ]

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, maar ik ben huiswerk aan het uitstellen en klik dus van Q naar Tumblr en-



    Het universum voelt mijn pijn even heftig. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jorah schreef:
    (...)

    Haha dat zou zo raar zijn! Opgewacht door een wildvreemde :Y)


    Weer eens wat anders x) Wel grappig!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Clearly I've made some bad decisions


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dus... wat dit me eigenlijk vertelt is dat ik mijn kiezen nu al twee keer heb moeten laten sealen... doordat mijn hersenen fucked up zijn. tnx man. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb echt heel dringend nood aan een agenda, maar ik raak gewoon niet in de winkel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uugh Tumblr/sloom internet, werk meeee. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Laat mensen lekker schrijven hoe en wat ze willen schrijven. Dan lees je het lekker niet. Maar ga niet bij dat verhaal zitten zeiken.

    Vroep opstaan is niet leuk. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Loop niet zo te zeiken man.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."