• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Outsiders • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Allies • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Monteriggioni • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 21:19 ]


    "Family don’t end in blood”

    Halenski schreef:
    (...)

    Het is in Soesterberg though


    Ja daar kwam ik ook achter.


    Reality's overrated.

    Wicken schreef:
    Oh Noekie, had je nog gekeken voor me tattoo. Haha. Doe rustig aan hoor, maar ik was benieuwd. c:


    Ik ben nog niet begonnen met het goede zegmaar. Maar ik heb wel zegmaar gekeken voor een ander ontwerp. En nog een ander maar het is beiden hetzelfde idee. Ik zal morgen een foto maken en kijken of ik dan kan beginnen. Het grootste probleem is dus dat mijn tekenblok thuis ligt. Maja, anders doe ik wel op een gewoon blaadje.


    Reality's overrated.

    Velvetoscar schreef:
    DAT IS ZO DUUR WTF HOE RIJK ZIJN ZIJ OOIT.


    Nou, ze hebben beiden een goede baan. Uh. Dat.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    (...)

    Ik ben nog niet begonnen met het goede zegmaar. Maar ik heb wel zegmaar gekeken voor een ander ontwerp. En nog een ander maar het is beiden hetzelfde idee. Ik zal morgen een foto maken en kijken of ik dan kan beginnen. Het grootste probleem is dus dat mijn tekenblok thuis ligt. Maja, anders doe ik wel op een gewoon blaadje.


    Doe rustig aan! Doe het als je thuis bent ofzo, vind ik niet erg. Maar ik vond het eerste idee ook al heel leuk. Maar als die ook awesome zijn, dan kan ik niet wachten om te zien. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Wicken schreef:
    (...)

    Doe rustig aan! Doe het als je thuis bent ofzo, vind ik niet erg. Maar ik vond het eerste idee ook al heel leuk. Maar als die ook awesome zijn, dan kan ik niet wachten om te zien. ^.^


    Ze zijn wat anders met de tekst haha. Ik heb ook nog wel wat ander ideeën maar ik doe eerst wel wat ik nu heb ofzo. Idk. En ik ben op zijn vroegst pas over anderhalve week thuis en dan ook zegmaar maar half. Maar ik ga maandag werken en dan ben ik weer in Woudenberg dus dan ga ik wel langs huis en dan kan ik mijn tekenblok wel halen. Ik zal kijken of het lukt ivb met tijd en omdat ik het dan mee moet nemen naar werk en het niet in mijn kluisje gaat passen. Anders dan doe ik dat woensdag. En dan begin ik zodra ik tijd heb, echt, ik heb het alleen zo druk en allemaal gedoe en mweh.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    (...)

    Ze zijn wat anders met de tekst haha. Ik heb ook nog wel wat ander ideeën maar ik doe eerst wel wat ik nu heb ofzo. Idk. En ik ben op zijn vroegst pas over anderhalve week thuis en dan ook zegmaar maar half. Maar ik ga maandag werken en dan ben ik weer in Woudenberg dus dan ga ik wel langs huis en dan kan ik mijn tekenblok wel halen. Ik zal kijken of het lukt ivb met tijd en omdat ik het dan mee moet nemen naar werk en het niet in mijn kluisje gaat passen. Anders dan doe ik dat woensdag. En dan begin ik zodra ik tijd heb, echt, ik heb het alleen zo druk en allemaal gedoe en mweh.


    Anders ga je lekker experimenteren, HAHA. Nja ik ga 16 okt op vakantie, dus ik kan sowieso nu geen tattoo meer zetten. Dus tbh je hebt nog wel even, mwhihi. Dus anders laat je het nog even rusten!


    Danmarks Dynamite.

    OO JA DIE ENE DIE IS GAY JA HA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    OO JA DIE ENE DIE IS GAY JA HA

    En zo enorm hot. En awesome. Jack is echt goals. En Connor, die hij speelt, IS ONE LITTLE SHIT IM SCREAMING.


    Danmarks Dynamite.

    Wicken schreef:
    (...)
    En zo enorm hot. En awesome. Jack is echt goals. En Connor, die hij speelt, IS ONE LITTLE SHIT IM SCREAMING.


    Reality's overrated.

    Heb je HTGAWM nou nog verder gekeken Gabs?


    Reality's overrated.

    Wicken schreef:
    (...)

    Anders ga je lekker experimenteren, HAHA. Nja ik ga 16 okt op vakantie, dus ik kan sowieso nu geen tattoo meer zetten. Dus tbh je hebt nog wel even, mwhihi. Dus anders laat je het nog even rusten!


    Dat was ik ook van plan en daar was ik een beetje mee bezig haha.
    Dan moet het zeker lukken. Tot wanneer ben je op vakantie eigenlijk?


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    Heb je HTGAWM nou nog verder gekeken Gabs?

    Ja ik heb seizoen 1 afgekeken, haha! Al een aardig tijdje geleden. c:
    Nu wachten op s2.


    Danmarks Dynamite.

    McStonem schreef:
    (...)

    Dat was ik ook van plan en daar was ik een beetje mee bezig haha.
    Dan moet het zeker lukken. Tot wanneer ben je op vakantie eigenlijk?

    Hahaha okay. c:
    16 tot 23 oktober, een weekje.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga boeren door veel water. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Wicken schreef:
    (...)
    Ja ik heb seizoen 1 afgekeken, haha! Al een aardig tijdje geleden. c:
    Nu wachten op s2.


    EVA KLIK NIET OP DE SPOILER.
    Had jij verwacht dat het Frank was? Ik vind Franks en Laurens relatie leuk btw. Alleen nu hebben we dus een hele ander kant van Frank gezien dus.


    Reality's overrated.