• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Outsiders • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Allies • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Monteriggioni • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 21:19 ]


    "Family don’t end in blood”


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Velvetoscar schreef:
    MENSEN ik wil een nieuwe serie kijken maar jullie zeggen toch alleen maar teen wolf of the 1OO en dat vind ik niet leuk


    Skins.


    Reality's overrated.

    Hobrien schreef:



    Dylan is te leuk voor Scott. Idk, ik vind Scott gewoon echt niet leuk.


    Reality's overrated.

    Hobrien schreef:
    HOE KAN JE TEEN WOLF NIET LEUK VINDEN HET IS LIKE DE ENIGE LEUKE AMERIKAANSE SERIE DOEI


    TWD en AHS zijn ook leuk.


    Reality's overrated.

    Hobrien schreef:
    HOE KAN JE TEEN WOLF NIET LEUK VINDEN HET IS LIKE DE ENIGE LEUKE AMERIKAANSE SERIE DOEI

    het is eng en mijn moeder gaat er over zeuren. JIJ moet Orphan Black kijken bc bae af


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    het is eng en mijn moeder gaat er over zeuren. JIJ moet Orphan Black kijken bc bae af


    Awh wat cute HAHAHA.
    Nee maar waar gaat dat over?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McStonem schreef:
    (...)

    Dylan is te leuk voor Scott. Idk, ik vind Scott gewoon echt niet leuk.


    Nah. Scott is bae.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Devious Maids, New Girl zal jij maybe wel wat vinden Eva, uhm, how to get away with murder, ouat. Idk wat nog meer.


    Danmarks Dynamite.

    McStonem schreef:
    (...)

    Skins.

    die hoorde ook bij het riedeltje dat jullie toch alleen maar zeggen, HAHAHHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mensen die zeggen "Blondines kunnen één a twee tinten donkerder met hun wenkbrauwen en brunettes moeten twee tinten lichter", dat haat ik. Ik ben er niet in geïnterreseert iets met mijn wenkbrauwen te doen buiten epileren. Lik stfu. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn wenkbrauwen donkerder zijn dan mijn haar. Go away. Nee ze zijn niet geverfd. Echt niet. Dat iedereen dat tegenwoordig nou doet betekent niet dat ik het ook doe. I swear. Ik ben altijd al één en al wenkbrauw geweest en dat is niet omdat ze zo mooi en vol en alles zijn. Ik stoor me niet aan de kleur btw. Wel aan stomme mensen.
    Maar blondines verven tegenwoordig allemaal hun wenkbrauwen en zij hebben allemaal donkerdere wenkbrauwen dan brunettes wtf. En toch ziet het er goed uit. Wtf. Ik snap niks van dit soort regeltjes. Net als dat je wenkbrauwen bij je neusvleugels moeten beginnen. Uh, nee, dat doen die van mij niet. En idc.
    Okay dit was een random rant doei.


    Reality's overrated.

    Ik moet naar het toilet, heel nodig.


    Reality's overrated.

    Hobrien schreef:
    (...)

    Awh wat cute HAHAHA.
    Nee maar waar gaat dat over?

    NOU GVD HAHAHA.
    Orphan Black follows outsider, orphan and street-wise chameleon Sarah. After witnessing a woman's suicide, Sarah assumes the strangers identity - who happens to look just like her. Expecting to solve all her problems by cleaning out the dead woman's savings, Sarah is instead thrust headlong into a kaleidoscopic mystery as she realizes the dizzying truth - she and the dead woman are clones. As Sarah searches for answers, she discovers the chilling fact that there are more people like her out there - genetically identical individuals who were planted in unsuspecting birth parents and nurtured in completely different circumstances. With no idea who created the clones, she'll need to discover the reason in a hurry as an assassin is killing them one by one.

    MAAR HET KLINKT MISSCHIEN VET SAAI MAAR HET IS ECHT GEWELDIG OMFG. ALISON IS ECHT GEWELDIG EN SARAH EN HELENA HELENA IS BAE EN COSIMA OOK EN FELIX F E L I X. Er worden ook mensen vermoord dus. HAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wou Orphan Black gaan kijken.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    Mensen die zeggen "Blondines kunnen één a twee tinten donkerder met hun wenkbrauwen en brunettes moeten twee tinten lichter", dat haat ik. Ik ben er niet in geïnterreseert iets met mijn wenkbrauwen te doen buiten epileren. Lik stfu. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn wenkbrauwen donkerder zijn dan mijn haar. Go away. Nee ze zijn niet geverfd. Echt niet. Dat iedereen dat tegenwoordig nou doet betekent niet dat ik het ook doe. I swear. Ik ben altijd al één en al wenkbrauw geweest en dat is niet omdat ze zo mooi en vol en alles zijn. Ik stoor me niet aan de kleur btw. Wel aan stomme mensen.
    Maar blondines verven tegenwoordig allemaal hun wenkbrauwen en zij hebben allemaal donkerdere wenkbrauwen dan brunettes wtf. En toch ziet het er goed uit. Wtf. Ik snap niks van dit soort regeltjes. Net als dat je wenkbrauwen bij je neusvleugels moeten beginnen. Uh, nee, dat doen die van mij niet. En idc.
    Okay dit was een random rant doei.

    Die hele hype rondom wenkbrauwen is toch al stom. Ik heb blondachtige wenkbrauwen doei. EN IK HEB OOK MINIONS KOEKJES MAAR IK HAAT MINIONS. EN ze zijn vies en suikerloos. Maar ook wel lekker bc babykoekjes.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McStonem schreef:
    Ik wou Orphan Black gaan kijken.

    DOE HET


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.