• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Outsiders • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Allies • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Monteriggioni • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 21:19 ]


    "Family don’t end in blood”

    Wicken schreef:


    HAHAHAHHAHAHA FFUCKING HELL.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat ben ik in het dagelijks leven.


    Danmarks Dynamite.

    "The hardest thing is to kill the monster inside you without killing yourself in the progress."


    Deze quote is zo waar en rakend en Effy had zo gelijk en alskfjaslkfdj. Skins heeft zulke goede quotes. Dat is gewoon een feit. En ook goede (seks)gifs. Dat ook.


    Reality's overrated.



    Deze drie foto's stonden op een oud profiel. Toen ik dit profiel maakte dat ik uiteindelijk heel lang had en in die tijd heb ik Skins gezien enzo maar goed. Was dat vlak voor ik Skins ging kijken en mijn obsessie begon. Ik had dus geen idee dat twee/drie van de foto's van Skins zijn.


    Reality's overrated.

    - Hier wordt aan gewerkt. -


    "If you close your eyes you see darkness. But if you keep them closed for long enough, you'll see light."


    IK BEN NOEK EN IK HOU VAN KOEKJES. BOVENDIEN, BEN IK ER ZELF ÉÉN.



    IK HERRINER ME DIT HAHAHAHAHAHA DOEI.


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:



    Deze drie foto's stonden op een oud profiel. Toen ik dit profiel maakte dat ik uiteindelijk heel lang had en in die tijd heb ik Skins gezien enzo maar goed. Was dat vlak voor ik Skins ging kijken en mijn obsessie begon. Ik had dus geen idee dat twee/drie van de foto's van Skins zijn.


    Van die laatste had ik het wel kinda door. Ik had iets van "Ohmff dat is die knappe chick en zij speelt in Skins volgens mij is dit Skins yash. Oeeh."


    Reality's overrated.

    Kaya heeft al vanaf begin af aan op mijn profiel gestaan ook toen ik niet wist wie ze was. HAHAHA. Oh.


    Reality's overrated.

    HAHAHAHA NOEK.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zou moeten leren, meh. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik zou moeten leren, meh. :')


    "Family don’t end in blood”

    ga weg met je kut gifs gabRIELA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    HEY MORGEN IS DE LARRY ANNIVERSARY GOOD DAY


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Velvetoscar schreef:
    HEY MORGEN IS DE LARRY ANNIVERSARY GOOD DAY


    Ik mis te veel in het fandom. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo bang voor die maan ik ben er echt van overtuigd dat de wereld vergaat. IK WILDE DUS GAAN SLAPEN en dacht even aan die rode supermaan en zo en toen hoorde ik in mijn gedachten een enorme knal. En ik schrok daar zo van, dat ik nu niet meer durf te gaan slapen. Want ik ben bang af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.