Hallo quizletters
Vandaag was het sportdag, en één van de activiteiten was teambuilding, dan moet je met een groep van die moeilijke dingen doen. Eén ervan was met zijn allen, 24 personen, in een niet zo'n ruime auto gaan kruipen.
Voor de meesten was dit pijnlijk, maar voor mij was het erg pijnlijk. Ik heb mij volledig neergelegd op de plek waar je je voeten kunt zetten aan de achterzitjes, mijn been lag alleen in een rare hoek waardoor ik kramp kreeg. Vervolgens gingen er nog twee mensen op dat been liggen. Ik kan je verzekeren: erg pijnlijk Omdat de deur nog openstond en ik door de pijn me niet kon buigen lag ik op een uitstekend iets wat een schaafwonde veroorzaakte en de hele tijd lag te schuren in mijn huid. Naast die hevige pijn in mijn been geen pretje.
Door die heel erge pijn begon ik hard te roepen dat ik eruit wilde, maar omdat de meisjes aan het gillen waren en aan het giechelen hoorde niemand me, ik probeerde mezelf te bevrijden maar lag vast. Uiteindelijk werd de pijn zo erg en duurde het naar mijn gevoel zo lang dat ik me instinctief begon te bijten om de pijn in mijn been te vergeten. Waardoor nu mijn tanden in mijn hand staan.
Uiteindelijk ging iedereen eruit, en hadden de leerkrachten door dat iets met mij niet in orde was, dus kon ik eruit gehaald worden. Gelukkig trok de pijn na wat zitten en verkoeling weg en kon ik nog wel meedoen en twintig kilometer terug naar huis fietsen dus ik ben niet ernstig gewond. Eigenlijk enkel op het moment zelf ging ik door een hel.
Nu verschoot ik er wel van dat ik zo hard begon te roepen en mezelf zo hard begon te bijten vanwege die pijn.
Vraag één: Is dat normaal?
Vraag twee: Wat doen jullie bij hevige pijn?
Groetjes
Jarne
We will not be quiet, Stonewall was a riot!