• Hallo,

    Voor een schoolproject ben ik op zoek naar leerkrachten lager onderwijs voor interviews. Het project moest gaan over een beroep dat we later zouden willen uitvoeren. Het zou me heel veel plezier doen moesten jullie (leerkrachten) deze vraagjes kunnen oplossen :
    * Aan welke leeftijd geeft u les en waar geeft u les ?
    * Waarom heeft u gekozen voor de studie 'leerkracht lager onderwijs'?
    * Hoe moeilijk is de studie ?
    * Is het moeilijk om een job als leerkracht te vinden waar u woont ?
    * Wat is een moment dat u altijd zal blijven ?
    * Heeft u ooit spijt gehad van uw studiekeuze ?
    * Hebben mensen veel respect voor het beroep ?

    Ik (en mijn groepje) zal uw privacy ten alle tijden respecteren, al zou het wel handig zijn mocht u bereid zijn om u naam en een foto van u (niet noodzakelijk) te willen delen (aangezien we waarschijnlijk een blog gaan maken van het project).

    Neem zeker contact op als u vragen heeft ofzo...
    Alvast bedankt,
    Lise


    Music only makes me stronger...

    Ik ken wel wat basisschoolleerkrachten omdat ik zelf ook een tijdje op de PABO heb gezeten, maar die zitten allemaal niet op Q.
    Mocht je hier onvoldoende reacties krijgen dan kan ik wel even rondvragen of zij bereid zijn je vragen per mail te beantwoorden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ken enkel docenten aan het middelbaar, sorry. :c


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik doe nu zelf nog de PABO, is dat ook goed? Want dan vul ik hem wel even voor je in (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Ik doe nu zelf nog de PABO, is dat ook goed? Want dan vul ik hem wel even voor je in (:


    Bedankt voor de hulp ! Tuurlijk mag dat ook, je zou er mij echt heel veel plezier mee doen :D

    Groetjes,
    Lise


    Music only makes me stronger...

    Ik heb straks vier mailadressen voor je. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Ik heb straks vier mailadressen voor je. (:


    Echt bedankt uit de grond van mijn hart, je hebt echt geen idee hoeveel je mij hiermee helpt ! Duizend maal bedankt :3

    Goetjes,
    Lise


    Music only makes me stronger...

    mag het alleen als je pabo doet/afgerond hebt? of ook als je als onderwijsassistent voor de klas staat/hebt gestaan?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 18:39 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    mag het alleen als je pabo doet/afgerond hebt? of ook als je als onderwijsassistent voor de klas staat/hebt gestaan?


    Dat mag zeker ook !
    Groetjes,
    Lise


    Music only makes me stronger...