• Halle iedereen

    Ik lag vannacht in mijn bed en bedacht me de degene die hun handen uitsteken op Q de crew worden genoemd, deze functies worden verenigd onder het crewprofiel: Qrew.

    Nu denken jullie vast allemaal:
    "Wow! Slimme jongen! Jij moet vast lang gestudeerd hebben!"
    Maar dat is dus nog niet echt mijn punt.

    Waar ik eigenlijk wil naar toegaan is: dat "Crew" best algemeen klinkt en geen eigenheid met Q heeft, terwijl qrew is dan weer met een vleugje Quizlet erin en ik ben van mening dat dit kleine lettertje verschil toch veel kan doen aan de sfeer. Het maakt het woord en dus de vereniging van alle functies net iets meer Quizlet.

    Het klinkt misschien belachelijk, maar ik zou het wel degelijk leuk vinden moest deze kleine aanpassing er komen en ik bedoel deze suggestie dan ook serieus.
    Wat vinden jullie?

    Qrew of Crew?

    53.3% (24 stemmen)
     
    Qrew!

    46.7% (21 stemmen)
     
    Crew!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Haha, maar wat is de suggestie dan precies? Om overal voortaan qrew te gebruiken? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mij maakt het niet zo veel uit, eigenlijk. x)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Haha, maar wat is de suggestie dan precies? Om overal voortaan qrew te gebruiken? :'D


    Jep, dus onder het kopje overig bijvoorbeeld Qrew zetten en dat soort dingen.X)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ben het er eigenlijk mee eens xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hm, ik weet het niet precies. Ik heb er geen heel sterke mening over, maar ik denk dat crew misschien toch iets duidelijker is dan qrew, vooral voor newbies (zelfs al vind ik qrew nog steeds net zo geniaal gevonden als toen we aan het brainstormen waren voor namen voor dat account, haha). Ergens is er toch iets in mij dat een voorkeur heeft voor de originele spelling, om eerlijk te zijn. :'D
    Daar komt bij dat zelfs een aanpassing van maar één letter op veel plaatsen op de site waarschijnlijk alleen door Rutger geregeld zou kunnen worden. Dat zou weliswaar niet veel werk zijn, maar ik denk dat er alsnog een hele hoop dingen voorrang zouden hebben in zijn prioriteitenlijstjes. Het is misschien toch beter hem niet nog meer werk te bezorgen met "nutteloze" suggesties, hoe leuk ook.

    In ieder geval wel een erg origineel idee, Jarne. Leuk gevonden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hm, ik weet het niet precies. Ik heb er geen heel sterke mening over, maar ik denk dat crew misschien toch iets duidelijker is dan qrew, vooral voor newbies (zelfs al vind ik qrew nog steeds net zo geniaal gevonden als toen we aan het brainstormen waren voor namen voor dat account, haha). Ergens is er toch iets in mij dat een voorkeur heeft voor de originele spelling, om eerlijk te zijn. :'D
    Daar komt bij dat zelfs een aanpassing van maar één letter op veel plaatsen op de site waarschijnlijk alleen door Rutger geregeld zou kunnen worden. Dat zou weliswaar niet veel werk zijn, maar ik denk dat er alsnog een hele hoop dingen voorrang zouden hebben in zijn prioriteitenlijstjes. Het is misschien toch beter hem niet nog meer werk te bezorgen met "nutteloze" suggesties, hoe leuk ook.

    In ieder geval wel een erg origineel idee, Jarne. Leuk gevonden. :Y)


    Wat dat eerste betreft: Dat is de grootste reden voor deze suggestie, door de onwetendheid van de nieuwe krijgen de gidsen meer werk.:Y)
    Kidding ofcourse!

    Ik snap de punten trouwens wel!^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik na al die tijd plots het woord 'qrew' zou gebruiken in plaats van 'crew'. Dat zit er al veel te hard ingestampt bij mij. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik na al die tijd plots het woord 'qrew' zou gebruiken in plaats van 'crew'. Dat zit er al veel te hard ingestampt bij mij. :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mij maakt het niet zoveel uit, maar het is leuker inderdaad. c;

    Ledecky schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik na al die tijd plots het woord 'qrew' zou gebruiken in plaats van 'crew'. Dat zit er al veel te hard ingestampt bij mij. :')


    26 - 02 - '16

    DualShock schreef:
    Mij maakt het niet zoveel uit, maar het is leuker inderdaad. c;


    i put the fun in funeral

    Ik heb niet echt een mening.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Talisa schreef:
    Mij maakt het niet zo veel uit, eigenlijk. x)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik na al die tijd plots het woord 'qrew' zou gebruiken in plaats van 'crew'. Dat zit er al veel te hard ingestampt bij mij. :')


    + dat lijkt mij moeite en verwarring zonder een echte reden want veel nut heeft het nou niet echt...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb moeite met het uit te spreken... Dus hou het voor mij maar bij crew.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please