• Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar motiverende lezers voor mijn nieuwe OP. Ik wil deze niet op Q zetten omdat ik er uiteindelijk mee naar een uitgever wil, maar tegelijkertijd vind ik het ook moeilijk om zonder Q te schrijven. Ik zal heel eerlijk zijn: alle fantastische lezers op Q motiveren mij doorgaans om door te schrijven en verhalen af te ronden en ik ben bang dat ik niet meer zo goed zonder kan. Ik hoop daarom dat er mensen zijn die mijn nieuwe verhaal willen lezen. Ik zal jullie dan ongeveer vijf bladzijden per keer (hoogstens per week) sturen en hoop dat jullie daar eerlijk over willen zeggen wat jullie ervan vinden. Wat vonden jullie spannend? Wat was langdradig? Zijn er gebeurtenissen die uit de lucht lijken te komen vallen? Kunnen jullie het verhaal goed volgen?

    Het is een High Fantasy verhaal, wat betekent dat ik zelf een wereld heb geschapen. Oorspronkelijk was het verhaal een Hobbit fanfictie (Courage), maar ik kan op dit moment onmogelijk zeggen hoeveel scènes van dat verhaal ik ga gebruiken. Een samenvatting geven is om die reden ook moeilijk, maar het zal een verhaal zijn waarin thema's als vriendschap, liefde, jezelf bewijzen en leren kennen, anderen vertrouwen, vrienden verliezen en discriminatie centraal staan.
    Voor het idee zal ik de samenvatting van Courage hieronder zetten, maar er zijn geen elfen, dwergen en aardmannen meer en het zal ook de verhaallijn van de Hobbit niet volgen, maar de grote lijnen zullen natuurlijk wel overeen komen:


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Ik hoop dat er mensen zijn die benieuwd zijn naar mijn schrijfsel en mij willen motiveren, maar ook denken dat het verhaal hen daadwerkelijk zal gaan vermaken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    I'm in!


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ik meld me aan! :)

    Porunn schreef:
    Wauw, meer animo als verwacht! Ik zal het naar jullie allemaal sturen, omdat ik verwacht dat sommigen toch zullen afhaken door drukte of andere redenen. (:


    Heb je mn mail? :d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dreadfort schreef:
    (...)

    Heb je mn mail? :d

    Ik kan hem zo snel in elk geval niet vinden. :'P
    (Als ik Natasja intyp in mijn zoekbalk dan krijg ik loads aan emails van mensen die mijn naam verkeerd hebben gespeld :'])


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb overigens nog lang niet van iedereen een mailadres ontvangen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal binnenkort het eerste hoofdstuk rondsturen. Van deze users heb ik (volgens mij) nog geen mailadres ontvangen:
    Filion
    Mikko
    LeScorpion
    Caramelpopcorn
    Storiefan
    Delfino
    MoonMoon

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 14:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien een beetje laat, maar ik wil het ook wel lezen c: Heb je mijn email nog?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Misschien een beetje laat, maar ik wil het ook wel lezen c: Heb je mijn email nog?

    Jep, leuk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gestuurd, als 't goed is (:


    obsessive rage

    Mikko schreef:
    Gestuurd, als 't goed is (:

    Jep! Als het goed is heeft iedereen nu ook het hoofdstuk ontvangen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.