• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Hobrien • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Velvetoscar • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Backbiter • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15



    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 19:48 ]


    "Family don’t end in blood”

    SPECIAAL VOOR LIEKE.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hallo, ik ben Eva en ik heb een leuke anekdote voor jullie in petto. Het gaat zo.

    Eva doet voor hoe ze op school altijd doet, want dat vindt ze wel even leuk. Het bestaat uit óf lomp praten, óf arrogant, óf helemaal done met alles. Eva's moeder kijkt het allemaal maar aan en zegt: ''Hoe heb jij ooit vrienden in je leven?''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Danmarks Dynamite.

    En, yall, ik eis het volgende topic. Want ik ben een man met een plan.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    En, yall, ik eis het volgende topic. Want ik ben een man met een plan.


    p(epe)lan.


    Danmarks Dynamite.

    Ik kijk Faking It en ik vind KARMA (een kut naam) en Liam echt kut samen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wicken schreef:
    (...)

    p(epe)lan.

    YOU GOT IT. Maar ik ga toch maar voor horton as pepe. want harry is de definitie van pepe. tbh.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 23:36 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    (...)
    YOU GOT IT. Maar ik ga toch maar voor horton as pepe. want harry is de definitie van pepe. tbh.


    HAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    karma en liam maken me oncomfortabel af waarom zoenen ze onder een tafel waarom waarom waarom waarom waarom


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Danmarks Dynamite.

    elke keer dat er iets gebeurt dat me uncomfortable maakt denk ik doei en ga ik eerst 5 minuten over mijn leven nadenken


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    elke keer dat er iets gebeurt dat me uncomfortable maakt denk ik doei en ga ik eerst 5 minuten over mijn leven nadenken

    is this me


    Danmarks Dynamite.

    HAHAHAHAGAHAAHAHHAH AUIMG CIRNGINGDKFJS HAAHAHHAHAHAAH.

    ''will you just shut the fuck up im trying to emphatize''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    iedereen is sad en heartbroken en dan komt die klojo eraan en de twee gays die elkaar al duizend jaar niet meer hebben gezien besluiten te zoenen en leuk verliefd te zijn ok


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    HAHAHA WAT EEN KUT SEIZOENSFINALE. DE LESBIAN ONE EN DE JONGEN DIE VERLIEFD IS OP DE NIET-LESBIAN ONE HEBBEN NU SEKS AHHAHA WTF I HATE THIS SHOW.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.