• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Terrell • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • AO3 • 30 maart | 15
    Esmée • Chow • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Backbiter • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

    Why does Derek need to come back?


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    (...)

    OEH YES. Ik ga straks lezen hehe.


    Het zijn heel veel one shots, though. Ik heb even een bladwijzer erop gezet, ik ben al sinds gisteren bezig hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hoi. Even huilen want ik ga dit jaar nooit halen. Ik wil niet weer blijven zitten damn.


    Reality's overrated.

    IK KAN NIET ENGELS SCHRIJVEN


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Awh. Het lukt je vast wel Noek. c:


    "Family don’t end in blood”

    McStonem schreef:
    Hoi. Even huilen want ik ga dit jaar nooit halen. Ik wil niet weer blijven zitten damn.

    Hoezo ga je dit jaar niet halen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    L. en ik hadden ooit een gesprek over piercings en ik zei dat ik een lippiercing wil en dat ik als het goed ging dat dus toen over twee weken zou doen, dat kon dus niet want school. We hebben bio samen en toen vroeg ze like "Ik dacht dat jij je lip zou laten piercen?"
    "Dat kon dus niet op dat moment, sowieso twijfel ik nog een beetje omdat het nogal slecht is voor je gebit."
    "Huh?"
    *Legt uit.* "Ik wil al heel lang een neuspiercing, maar dat is niet handig gezien mijn neus rommelt."
    "Dan neem je een wenkbrauwpiercing."
    ...ik vind wenkbrauwpiercings leuk, zeker wel. Maar ik vind het vreemd om het zo te zeggen. Like, dan klinkt het van oh ik wil een piercing maar de rest gaat niet dus doe ik dat maar. Nee, ugh. En wie zegt dat ik wenkbrauw leuk vind? Dat vind ik wel, maar het is zo onhandig en het gigantische litteken. Dus dat.


    Reality's overrated.

    Like, ik heb twee cijfers terug en beiden zijn al onvoldoende. HAHAHAHA. Scheikunde reactievergelijkingen waar ik goed in ben en vorig jaar een tien voor had heb ik een vijf gehaald. En Nederlands werkwoordspelling waar ik ook een tien voor had heb ik nu een vier gehaald - ik was in de war met het infinitief okay. Ik doe dat nooit verkeerd en ik gebruik nooit infinitief like op die manier maar iemand zei het en nu doe ik het en nu kan ik het nog wel maar ik twijfel de hele tijd en ik word er gek van. Maar goed. Dus ja.
    Oké ik heb ook rekenen teruggehad en dat was een zeven, maar die is niet belangrijk, de eindjaarstoets is dat pas weer dus ugh.


    Reality's overrated.

    I LOVE FREAKS I DON'T CARE IF YOU'RE A WILD ONE.

    Dit vind ik opeens heel erg op Sterek slaan EN IK WIL ALLES HOECH AF MAKEN MAAR IK BEN BANG DAT IK DAN GA HUILEN BC HE'S SO PRETTY.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Twee cijfers onvoldoende betekent echt niet dat je het niet gaat halen Noek, het gaat je echt wel lukken.


    "Family don’t end in blood”

    Eigenlijk wil ik m'n blog 5secondsofhoechlin noemen, als dat nog niet bezet is, maar dat is ook zo standaard HAHAHHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ineens appt mijn vader 'hoi' en een foto van een kikker naar mij, okay dan.


    "Family don’t end in blood”

    Dats nice Lieke


    "Family don’t end in blood”

    Chow schreef:
    Ineens appt mijn vader 'hoi' en een foto van een kikker naar mij, okay dan.


    Jouw vader is zo vreemd.


    Reality's overrated.

    Chow schreef:
    Twee cijfers onvoldoende betekent echt niet dat je het niet gaat halen Noek, het gaat je echt wel lukken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb dit gedaan HAHAHA m'n user moet ook Hoech af.

    tyler hoechlin is so handsome i sometimes ask myself if he's even real


    stay safe because I like being alive at the same time as you