• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Terrell • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • AO3 • 30 maart | 15
    Esmée • Chow • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Backbiter • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

    Why does Derek need to come back?


    "Family don’t end in blood”

    Ik lig in bed met een extra vest aan en twee dekens en nog steeds heb ik het koud wejow.


    "Family don’t end in blood”


    Danmarks Dynamite.

    DAT IS CUTE AF.


    "Family don’t end in blood”

    Dat klinkt echt vet raar alsof je dat kind gemaakt hebt met een schoolproject ofzo zo van KIJK WE HEBBEN DIT GEMAAKT HET IS GOED GELUKT AL ZEG IK HET ZELF.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    BE ALIVE


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn piercing is officieel dood.


    Danmarks Dynamite.

    Chow schreef:
    DAT IS CUTE AF.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wicken schreef:
    Mijn piercing is officieel dood.

    hoe wat


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik keek net expeditie robinson terug en slkfjslkf ronnie flex is echt heel HEEL introvert. hij heeft hoogtevrees en is bang voor diertjes. en durft niet te praten in de groep en geen initiatief te nemen. oke dan dat had ik niet verwacht


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    iemand op twitter: neemt ronnie flex nou een louis vuitton tas mee naar expeditie robinson
    dit is de beste dag van mijn leven

    HAHAHAHAHAHAHAH IK HOU VAN KUT NEDERLANDERS HAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Er klinkt een klungelig muziekje. Elle Bandita komt in beeld. Vooral bekend als de ex van Christina Curry, maar tevens muzikant.

    IK WIST DAT DIE ELLE BANDITA LESBIAN WAS IK WIST HET IK WIST HET I FUCKING CALLED IT.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @ Eva, ja idk ik krijg hem er niet meer in. Iets blokt het en er is een grote kans dat ie opnieuw gepierced moet worden en nja. Gewoon kutzooi tbh. Ik wil dat niet nog een keer doen.
    @ Eva, ik vind het zo schattig om die kant te zien bij hem omfg.
    @ Eva, dat's too obvious gewoon. :')


    Danmarks Dynamite.

    Wicken schreef:
    @ Eva, ja idk ik krijg hem er niet meer in. Iets blokt het en er is een grote kans dat ie opnieuw gepierced moet worden en nja. Gewoon kutzooi tbh. Ik wil dat niet nog een keer doen.
    @ Eva, ik vind het zo schattig om die kant te zien bij hem omfg.
    @ Eva, dat's too obvious gewoon. :')

    Ah, dat's kut. Wat nu? Ga je het maar laten voor wat het is of probeer je het nog een keer?
    JA SAME EIGENLIJK WANT ANDERS IS HIJ HELEMAAL STOEr met zijn drank en drugs en nu is 'ie gewoon dat verlegen, slappe jongetje awaww. Ik krijg er wel even feels van, al denk ik niet dat hij er lang in blijft.
    NEE I KNOW maar ik dacht ik ga niet meteen judgen, misschien is ze wel gewoon bijzonder gebouwd. HAHAAHHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    (...)
    Ah, dat's kut. Wat nu? Ga je het maar laten voor wat het is of probeer je het nog een keer?
    JA SAME EIGENLIJK WANT ANDERS IS HIJ HELEMAAL STOEr met zijn drank en drugs en nu is 'ie gewoon dat verlegen, slappe jongetje awaww. Ik krijg er wel even feels van, al denk ik niet dat hij er lang in blijft.
    NEE I KNOW maar ik dacht ik ga niet meteen judgen, misschien is ze wel gewoon bijzonder gebouwd. HAHAAHHAHA.


    Ik ga waarschijnlijk het zo laten en dan zonder piercing door het leven. Tis alleen jammer dat er nu dus een gaatje onder mijn lip zit. Opzich wil ik nog wel langs de piercingshop, maar toen ik het net zelf probeerde deed het al zo ongelooflijk veel pijn. Terwijl die gewoon tegen het gaatje aan zat, dus wij zaten echt van; what the heck is dit. We weten überhaupt niet hoe het is gekomen dat ie ineens dicht was ofzo, ik heb het idee dat er iets voor zit of vast zit mja. Het doet voor de rest geen pijn. Maar goed. Dat dus. Opzich vind ik het niet zo erg, want de piercing zat er dan wel, maar het was echt iets van me geworden dat het eigenlijk niet heel bijzonder was, maar aan de andere kant had ik hem pas heel kort en tja, het was toch een deel van mij. :')

    En ja, dat dus. Ik vond dat zo schattig. Hij is ook wel één van mijn faves op dit moment.
    HAHAHAHA aw.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:39 ]


    Danmarks Dynamite.

    Wicken schreef:
    (...)

    Ik ga waarschijnlijk het zo laten en dan zonder piercing door het leven. Tis alleen jammer dat er nu dus een gaatje onder mijn lip zit. Opzich wil ik nog wel langs de piercingshop, maar toen ik het net zelf probeerde deed het al zo ongelooflijk veel pijn. Terwijl die gewoon tegen het gaatje aan zat, dus wij zaten echt van; what the heck is dit. We weten überhaupt niet hoe het is gekomen dat ie ineens dicht was ofzo, ik heb het idee dat er iets voor zit of vast zit mja. Het doet voor de rest geen pijn. Maar goed. Dat dus. Opzich vind ik het niet zo erg, want de piercing zat er dan wel, maar het was echt iets van me geworden dat het eigenlijk niet heel bijzonder was, maar aan de andere kant had ik hem pas heel kort en tja, het was toch een deel van mij. :')

    En ja, dat dus. Ik vond dat zo schattig. Hij is ook wel één van mijn faves op dit moment.
    HAHAHAHA aw.

    Hmm. Struggles, struggles. Echt jammer tho, meh.

    SAMe. Ik verbood het mezelf om hem een van mijn faves te maken. Maar hij is zo schattig en die ARMPJES. En ik voel zijn antisocialheid ook wel even hoor, HAHAHAHA.

    DANNY'S WIMPERS THO. DAT IS HET ENIGE WAAR IK OP KAN FOCUSEN ALS IK DIE GOZERT ZIE.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.