• Hoi allemaal,
    Een hele tijd geleden heb twee topics (deze en deze) aangemaakt over een "internetvriend" van me die eigenlijk helemaal niet goed voor me was. Vorige winter zijn we echt gestopt met praten (nadat ik hem een tweede kans had gegeven en hij het weer verpest had) en het gaat nu stukken beter met me. Deze week stuurde hij echter uit het niets een mailtje, waarin hij sorry zei voor wat ie had gedaan en of ik weer met hem wilde praten. In plaats weer te proberen om met hem te praten, heb ik gezegd dat ie op kan flikkeren. Ik kan nu met trots zeggen dat ik doorheb dat hij mij niet waard is, dat ie me geen pijn kan doen en dat ik eindelijk voor mezelf heb gekozen, wat ik een tijd lang heel moeilijk heb gevonden. Yeah! =D
    Duuus, hebben jullie iets om trots op te zijn dat je wil delen met ons?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 12:13 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik word er blij van dat je voor jezelf hebt gekozen. Heel goed gedaan. Ik ben ook supertrots op jou!


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Ik word er blij van dat je voor jezelf hebt gekozen. Heel goed gedaan. Ik ben ook supertrots op jou!


    Ja, dit inderdaad c;


    26 - 02 - '16

    Wah, lief van jullie, dankjewel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is echt iets om trots op te zijn hoor! (: I'm glad, happy and all that. *O*


    The truth is out there.

    Endress schreef:
    Ik word er blij van dat je voor jezelf hebt gekozen. Heel goed gedaan. Ik ben ook supertrots op jou!

    Ik had het niet beter kunnen zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat is echt heel sterk van je en daar mag je zeker trots op zijn. c:


    Caution first, always.

    Endress schreef:
    Ik word er blij van dat je voor jezelf hebt gekozen. Heel goed gedaan. Ik ben ook supertrots op jou!

    Dit dus. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Endress schreef:
    Ik word er blij van dat je voor jezelf hebt gekozen. Heel goed gedaan. Ik ben ook supertrots op jou!


    Ik sluit me hier volledig bij aan^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yeaaah you go giiirl!


    Your make-up is terrible

    Endress schreef:
    Ik word er blij van dat je voor jezelf hebt gekozen. Heel goed gedaan. Ik ben ook supertrots op jou!


    Topper!

    Yeah, en hier word ik ook nog eens extrablij van. Dankjulliewel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Blurryface schreef:
    Dat is echt heel sterk van je en daar mag je zeker trots op zijn. c:


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Blurryface schreef:
    Dat is echt heel sterk van je en daar mag je zeker trots op zijn. c:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Blurryface schreef:
    Dat is echt heel sterk van je en daar mag je zeker trots op zijn. c:

    Dit dus ^-^


    I don't think you quite understand, honey

    Super gedaan!
    Ik ben stiekem best wel trots op mezelf dat ik morgen naar Marokkoa ga met allemaal mensen die ik niet ken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one