• haaj(A)

    ik ga een nieuwe quiz ontwerpen op mijn andere acc. :

    ImNotDeadx3

    en ik verdeel op dit acc ff rollen ;)

    het gaat over mij xD
    Ik ben een th hater,maar op een dag word ik wakker als de vriendin van Bill!!ik snap niet wat er gebeurt is en ik wil zo snel mogelijk weer terug naar het oude leventje,maar wat als ik verplicht in die wereld moet blijven??

    daar gaat het een beetje over!!

    hier de verassingen !! :

    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.


    De rollen zijn :

    Bf van hoofdrol
    Bf Georg
    Zusje Tom En Bill
    Zus hoofdrol
    Bf Gustav
    ex Bill

    maar ze staan niet op volgorde hoor!!
    maar als jij vind dat er nog een andere rol bijmoet laat me maar weten!!;)
    dit waren ze en dit moet ik weten :

    Plaatje en Tekstje.

    In het tekstje moet alles staan bijv : Naam,leeftijd,dislike's,like's en dat voor iets.


    Ik kies die gene met de beste tekst.En als je je tekstje wilt veranderen mag dat,maar wil je het dn wel zeggen??


    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    3.

    Plaatje: http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/04_01/Vanessaparadis_468x400.jpg
    Tekstje:
    Heey mensen (:
    Mijn naam is Julie, en ik ben al 16 jaar bejaard. Ik haaaaaaaaaaaat huiswerk. Daarom maak ik het ook nooit, en daarom haal ik slechte punten op school. Boeit het me iets? Nee, niet echt nee.
    Ik heb 2 zussen. De ene is 10 minuten ouder. De ander 15. We zijn een drieling. En natuurlijk ben ik het leukst, dat spreekt voor zich (:
    Mijn zussen heten Lola en Chica. We zijn alledrie enorm verschillend. Chica is een beetje een gothic typetje, Lola is een enorme studie nerd en ik ben zo enorm mezelf. Ik ben niets. Een bitch. Op dit moment is mijn lievelingsliedje Katy Perry - If you can afford me. Het past bij me.
    Ik hou van mijn zussen. Misschien omdat we zo verschillend zijn, misschien omdat we zussen zijn, we'll never know. Mijn zussen zijn (samen met nog wat andere mensen) mijn allerbeste vriendinnen. Niemand neemt ze van me af.
    Je mag alles met me doen.
    Maar behandel me niet als een one-night-stand.
    Baaaai n__n


    rules don't stop me

    4 :D
    Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje;
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    3.

    Plaatje: komt er zo aan
    Tekstje: komt er zo aan

    oke ik w8 (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    verasing 3

    Plaatje http://nl.tinypic.com/view.php?pic=o0o2li&s=4

    Tekstje hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    verassing 4 info KOMT

    plaatje:http://i294.photobucket.com/albums/mm96/Luppie_Scene/24948514.jpg

    Tekstje:

    Hii Kiddo's x]
    ik zal ff Coowl zijn en me ff voorstelle, Linda is Mijn Naam<3
    ik ben 17 Jaar en ben Half Nederlander/ Half Duitser een lekkere Mix dus!
    ik Kom vaak over als een Stoer en Arrogant kind maar in werkelijkheid ben ik dat niet, Doordat ik gepest ben, heb ik een bepaald imago opgebouwd, Ik ben normaal heel Lief en Betrouwbaar persoontje wat een tikkeltje gestoord is<3
    I Like: Music, uitgaan met Friends, Skate en Graffitie Spuiten, Graffiti spuiten doe ik al vanaf mijn 14de en Skate heb ik van een Goeie vriend Geleerd{Lief hea!
    Mrja soals iedereen heb ik ook ergen een hekel aan, Nou bij is dat dus Huppels, ze iriteren me vreselijk en laatst heb ik er 1 een beuk verkocht, en janken wat ze deed, dat was LOL!
    Maarja Ik ga Move, want ik ga anders BullShit lulle<3
    [x][x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    oke ik w8 (A)


    Daar is het dan :D


    rules don't stop me

    de mijne staat er ook op :D


    Dunno ><

    -vraag maar aan chan wat ik er van vind-


    Life is hard and then we die

    (...)

    Daar is het dan :D


    Ik zie het ;) :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    -vraag maar aan chan wat ik er van vind-


    not good ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    -vraag maar aan chan wat ik er van vind-

    Ja,, Ike dat vertllen! :D
    Ze vind het Niet goed, en Onlogies. omdat Bill er een vriendin in heeft!! :D
    Whaaha, ik kan gedagtenlezen mensen ^^


    Dunno ><

    neee dat is het niet, het zal vast wel mooi zijn xD maar annick houd niet van Bill-in-combi-met-meisje verhalen o.o' XD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ja,, Ike dat vertllen! :D
    Ze vind het Niet goed, en Onlogies. omdat Bill er een vriendin in heeft!! :D
    Whaaha, ik kan gedagtenlezen mensen ^^


    owww... okii^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    neee dat is het niet, het zal vast wel mooi zijn xD maar annick houd niet van Bill-in-combi-met-meisje verhalen o.o' XD

    owww whaha xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja en chantou weet dat het beste van mij xD


    Life is hard and then we die