• Hee iedereen,

    Ondertussen heb ik 85 quizzen ontworpen! Na al die jaren van inspiratie is het dan zo ver, mijn inspiratie is op.
    Wat voor quiz zouden jullie graag willen invullen? (Op mijn profiel kun je zien wat voor quizzen ik al ontworpen heb)
    Misschien willen jullie van een oude quiz wel een gave nieuwe update, wat me niet zou verbazen aangezien sommige
    van mijn quizzen al 8 jaar oud zijn. Mijn doel is om minimaal 100 verschillende quizzen ontworpen te hebben, vandaar
    dat jullie mening erg belangrijk is. Wat vinden jullie interessant, wat is jullie inspiratie?
    Ik hoor het erg graag!

    Liefs, Lisa


    There is the great lesson of 'Beauty and the Beast,' that a thing must be loved before it is lovable.

    Haha dat is ook mijn doel! ;')

    Ik hou erg van overlevings quizen of quizen over fantasie werelden. (met 1 of meerdere) Je hebt hier natuurlijk meer quizen over net zoals mijn quize :$ Die niet heel uitgebreid is. Maar ja hierbij moet je alsnog je fantasie de vrij loop maken.

    Of je maakt een fanquize! (geen idee welke, maar Divergent quize heb je al)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Humhum, misschien heb ik een beetje een slechte indruk gemaakt in het begin, maar ik beloof je, ik ben geen (ongelofelijk) grote trut, soms ben ik zelfs vertederend.

    Verder met de belangrijkere dingen. Een onderwerp. Men weet al dat een groot deel van de Quizlet-gebruikers vrouwelijk is, dus misschien iets te maken met romance (wie uit Harry Potter ziet jou wel staan? Creëer jouw eigen liefdesverhaal met deze quiz.) zou iets moois kunnen maken. Scenario's zijn ook altijd wel goed om in je quiz te proppen. Vragen zoals ''je wilt een bank beroven. Hoe ga je die situatie aanvangen?" zijn interresant om over na te denken en in te vullen. (Gebruik wel dat voorbeeld niet, die heb ik al gebruikt voor mijn quiz) het is gewoon een gouden tip om ervoor te zorgen dat de mensen niet al direct antwoord met uitkomst kunnen linken.

    Ook, niet alle quizzen moeten per se gericht zijn naar vrouwen die romance willen. Je kan veel doen met vriendschap, dieren, avontuur, fantasie,... Noem maar op!

    Hier zijn wat voorbeelden van quizzen waar ik zonet opkwam:
    Welke Disney prinses ben jij? Wat zegt je uiterlijk over jou? Welke Myers-Briggs persoonlijkheid past bij jou? Wat is jouw patronus?
    Ik kan een pagina vol ideeën voor nieuwe quizzen geven. Letterlijk. Maar ik laat liefst de rest over aan jou. Veel geluk!


    3,14159265358979323846264338327950288419716939937510582097494459230781640628620899

    Maak iets over eten


    You are my piece of paradise.

    Misschien een quiz over één van je fanbases? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zou graag een quiz invullen over de Tweede Wereldoorlog ;b
    Hoewel ikzelf een kennisquiz wel leuk vind, denk ik dat de meeste users hier waarschijnlijk niet zo enthousiast worden over een kennisquiz.
    Dus misschien is het leuk om het wat origineler aan te pakken.
    Misschien is een quiz in de zin van 'Op welke leider uit de Tweede Wereldoorlog lijk jij' een leuk idee? Of ligt dat nog te gevoelig?
    Hoe dan ook... Misschien heb je hier wat aan (;