Sinds een kleine 4 weken heb ik een bijbaan bij een fastfoodrestaurant. Omdat het vakantie is heb ik al best veel uren gewerkt en over het algemeen vind ik het leuk om te doen. Nu is er echter iets dat mijn werk op sommige dagen heel vervelend maakt. Ik heb het hier over 1 van de 4 managers. De andere 3 zijn heel aardig en daar kan ik prima mee werken, maar met de vierde niet. Ze heeft altijd kritiek op me en als ik wat vraag reageert altijd op een lullige manier. Ze maakt me heel zenuwwachtig. Ik doe altijd extra mijn best al zij er is, maar door de zenuwen ga ik juist fouten maken terwijl ik het best kan. Ze heeft me al een paar keer bijna aan het huilen gemaakt en als ik met haar moet werken vind ik het gewoon echt niet leuk. Ook heb ik het idee dat ze me heel vervelend vindt en denkt ze volgens mij dat ik niks kan terwijl ik altijd mijn best doe en hard werk.
Moet ik hier wat van zeggen? Of het gewoon later en hopen dat het vanzelf overgaat?
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one