• want een paar uur na mijn intakegesprek op mijn nieuwe school gister kreeg ik een telefoontje dat ze mijn 'speciale' verlof goedkeuren.
    Dus stap ik 7 September op het vliegtuig naar Casablanca, Marokko. Vanaf daar gaan we met de trein naae Fez.
    Ik ga daar met een groep van 80 jongeren uit Nederland, Belgie, Frankrijk, Bulgarije , Hongarije en Marokko 10 dagen lang dingen doen rond het thema watermanagement en milieuvervuiling . We gaan van Fez naar Casablanca en in die 10 dagen we heel veel leuke en interessante activiteiten doen waaronder een bezoek aan een dam en irrigatieproject en een strand schoonmaken.
    Ik heb me hier ruim 2 maanden geleden voor opgegeven , maar het was afwachten of mijn school toestemming zou geven(de lessen beginnen namelijk 7 september).
    Ik ben zo blij dat het doorgaat en ik heb er zoveel zin in.
    Gaat ee heel toevallig nog iemand van hier mee op die reis?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Over een weekje zit ik er en ik heb er zoveel zin in!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Over een halfuurtje vertrek ik naar schiphol! En dan om 10:20 vliegen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fijne vlucht en veel plezier!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Epiphanies schreef:
    Wat gaaf! Heel veel plezier! (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Houd je ons wel op de hoogte met een foto zo nu en dan? c;


    26 - 02 - '16

    Na ruim 15 uur onderweg ben ik er bijna!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat gaaf om te doen, veel plezier!


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Het is heel leuk en gezellig en Fez is heel mooi!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Update; het is hier heel leuk en gezellig! Het is heel goed voor mijn Frans en ik heb het ontzettend naar mijn zin. Alhoewel ik nu wel een beetje brak ben, want gisteren hadden we cultural evening en dat werd een feestje.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Temple schreef:
    Update; het is hier heel leuk en gezellig! Het is heel goed voor mijn Frans en ik heb het ontzettend naar mijn zin. Alhoewel ik nu wel een beetje brak ben, want gisteren hadden we cultural evening en dat werd een feestje.


    Fijn te lezen dat je het zo gezellig hebt! Heel veel plezier nog daar!


    I don't understand that reference. - Castiel

    We zijn nu in Medhia en we zitten super dicht bij het strand. Een week geleden zat ik in de trein naar Leiden, zenuwwachtig voor Marokko en nu zit ik er alweer bijna een week. Ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauwie, jaloers D:


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ik ben weer in Nederland en ik heb zo'n heimwee naar Marokko.
    Ik was vannochtend een uur te laat op school omdat mijn mobiel nog op Marrokaanse tijd stond en ik ben zooo moe.
    Het was echt de leukste reis die ik ooit heb gemaakt en het waa gezellig en aarahags ik wil terug


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one