• Nog Steeds Rollen Gezocht!


    Het verhaal
    Vanuit de hele wereld komen adellijke jongvolwassenen bijeen in het Royal Palace in Waikiki in Hawaii. Daar zullen ze een jaar lang verblijven, elk om hun eigen redenen. De ene wordt erheen gestuurd door zijn/haar ouders, de andere gaat er vrijwillig heen. Hoe het uiteindelijk allemaal zal gaan verlopen is natuurlijk nog de vraag.


    De locatie
    De adellijke jongvolwassenen verblijven in een paleis dat speciaal voor hen is afgestemd. Het paleis ligt op het eiland Oahu, dat een van de eilanden van de Amerikaanse staat Hawaii is. De prachtige landschappen, bergen en rivieren nemen het grootste deel van dit eiland in beslag. De rest bestaat voornamelijk uit de bruisende stad Honolulu. Honolulu is de hoofdstad van Hawaii en ligt rechtstreeks aan de kust. Het paleis ligt net boven de wijk Waikiki Beach, die slechts een oppervlakte van 4 km2 heeft. Waikiki staat bekend om de hagelwitte stranden en is erg toeristisch. Vanuit het Paleis is het ongeveer een kwartier wandelen naar deze wijk. Er zijn vele terrasjes, restaurant, uitgaansgelegenheden, winkels en nog veel meer. In de omgeving zijn dus genoeg dingen te doen. Het paleis is omringd met een prachtige tuin, waar onder andere ook paardenstallen, een weiland en een rijbak te vinden zijn. Elke persoon van adel krijgt een eigen kamer met een privé badkamer en alles erop en eraan toegewezen. De werknemers krijgen een kleine kamer in een deel van het paleis waar slechts zij komen. Ze delen een gemeenschappelijke badkamer. Het paleis beschikt onder andere over een balzaal, een balkon, een vijver, een thuisbioscoop, een binnenzwembad, een sauna, een wenteltrap en nog veel meer. Voor het paleis staan twee limousines en een sportwagen. Daarin kan de chauffeur de adellijke jongvolwassenen vervoeren naar waar ze maar willen. Ook is een rit in een koets mogelijk. Bij aankomst van gasten zullen ze worden gefouilleerd en zal er naar hun identiteit worden gevraagd, het paleis wordt streng beveiligd om de kans op een aanslag kleiner te maken. Overdag en 's avonds mogen de bewoners van het paleis doen wat zij willen, maar ze zijn zelf verantwoordelijk voor het ontwijken van paparazzi en andere mensen die hem of haar lastig vallen.

    Regels van het paleis
    - Er wordt in de gangen niet geschreeuwd of gerend.
    - De antieke spullen in het paleis dienen niet stuk te worden gemaakt, of schadevergoeding zal geëisd worden.
    - Bij ruzies of conflicten in het paleis zal dit worden opgelost door middel van een gesprek.
    - In het paleis zelf wordt niet gerookt, hiervoor kun je gebruik maken van de tuin en de balkons.
    - Hoe laat en waar je eet is aan jezelf, maar als je buiten de deur eet dien je dit door te geven aan degene die deze dag in de keuken staat.
    - Je gebruikt gepast taalgebruik, ook tegen de werknemers van het paleis. De werknemers moeten dan ook met respect behandeld worden.
    - Houd je aan de kledingvoorschriften. Dit houdt in dat er geen kleren boven de knie, kleren met decolleté of open schoenen worden gedragen in de eetzaal en gangen.
    - Het gebruik van alcohol is toegestaan op vrijdag en zaterdag na 6 uur 's avonds.
    - Op maandag ochtend ben je verplicht om met iedereen in de eetzaal te ontbijten, van 8 tot 9 uur 's ochtends.
    - Contact met thuis is toegestaan, tenzij dit uit de hand loopt.
    - Zorg dat je je normaal gedraagt, de media kan hier makkelijker beelden van je vast leggen die je liever niet ziet.
    - Mocht iemand de regels overtreden, krijgt hij of zij een gesprek met de leidinggevende over een gepaste straf. Dit kan variëren van onthouding van contact met familie tot een verbod op alcohol in het paleis.
    - Intiem contact tussen werknemers en bewoners is ten strengste verboden.
    - Huisdieren zijn toegestaan, mits het HUISdieren zijn, en dus geen wilde dieren.



    Regels
    - Jongens en meisjes graag verdeeld houden.
    - Geen dubbele namen en FC's.
    - Probeer origineel te zijn met je personage. Kijk dus even naar wat de rest heeft.
    - Omschrijf je personage zo duidelijk mogelijk.
    - Maximaal drie personages per persoon. Niet meer dan één vrouwelijk personage.
    - Onderbouwde kritiek op andere RPG´ers is toegestaan, zolang dit op een aardige manier wordt overgebracht.
    - Schrijf je pas in als je weet dat je er ook in blijft.
    - Ondanks dat de personages van over de hele wereld komen en misschien geen Nederlands spreken, schrijven we gewoon in het Nederlands.
    - Ga vriendelijk met elkaar om.
    - Als je niet meer van plan bent om in deze RPG te spelen, dan kun je jezelf uitschrijven door me te noten en/of een bericht te plaatsen in het topic.
    - 16+ mag! Als het echt ver gaat wordt een waarschuwing voor jongere spelers wel gewaardeerd.
    - Beslis alleen over je eigen personage en niet over die van anderen.
    - Zorg ervoor dat je realistisch schrijft. Bedenk of het in het echte leven ook zo zou kunnen gaan. Je personage kan bijvoorbeeld niet in een uur verliefd worden.
    - Indien je je niet aan de regels houdt, kan het zijn dat je wordt verzocht het RPG te verlaten.


    [
    u]Personages[/u]
    Een personage maken kun je doen door het onderstaande lijstje in te vullen:
    Voor- en Achternaam:
    Leeftijd (tussen 18 en 23):
    FC (FaceClaim):
    Status/stand:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra (hobby’s, opleidingen, talenten, interesses):
    Land:

    Zoals ook in de regels te lezen is, is het belangrijk dat je personage zo uniek mogelijk is. Neem dan ook ruim de tijd om een personage te maken en lees ook de andere personagebeschrijvingen door. Zo weet je ook hoe het er een beetje uit hoort te zien. Vraag voordat je een personage maakt even in het topic of je FC en/of land, indien je een kroonprins(es) maakt, nog niet bezet is! Er is van elk land namelijk maar één kroonprins(es), dus dan moet je zeker weten dat dat land nog niet in gebruik is.
    Je personage kan een van de adellijke jongvolwassenen die in het paleis verblijven zijn, maar hij of zij kan ook een inwoner van Hawaii of een werknemer in het paleis zijn.
    Hieronder volgt een lijstje met de beroepen die er kunnen worden uitgeoefend onder de werknemers van het paleis en erachter hoeveel ervan mogen zijn:
    - Schoonmakers/schoonmaaksters (0/2)
    - Kok/kokkin (1/1)
    - Keukenhulp (1)
    - Tuinman/tuinvrouw (1)
    - Poolboy/poolgirl (1)
    - Reparateur (1)
    - Chauffeur (1)
    - Stalmeester (1)
    - Stalknecht (1/2)
    - Beveiliger/bodyguard (1)
    - Paleis eigenaar/paleis eigenaresse, leidinggevende (1)

    Er zullen meer (o.a) huishouders rondlopen, alleen hoeven die niet allemaal te worden gespeeld.


    Jongens
    1. Flash
    2. Voldemortx ~ Raffael Alfonso Riccardo Valenti || Italië
    3.
    4.
    5.
    Werknemers jongens
    6.
    7.
    Meisjes
    1. Daggers ~ Charlotte Adelia Solange Deveraux - Alerue || Frankrijk
    2. VaIe ~ Malencia 'Cia' Prior || UK
    3. EthereaI ~ Anne Sophie Clarkson || Amerika
    4. Voldemortx ~ Katharina Emma Annelie Jönssen || Zweden
    5.
    6.
    Werknemer meisjes
    7.
    8. Kilig || Kokkin ~ Melany Sawyer
    9. LanieH || Stalknecht ~ Lily Aspyn Campbell

    Mocht er nog iets niet kloppen aan de character lijst of iets anders, moet je het maar even zeggen door te noten.
    Verder nog vragen? Ook dan kun je me even noten! (:


    Charlotte Adelia Solange Deveraux - Alerue || Frankrijk


    Katharina Emma Annelie Jönssen || Zweden



    Raffael Alfonso Riccardo Valenti || Italië



    Kokkin ~ Melany Sawyer


    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 20:11 ]

    De L in mijn username is overigens een hoofdletter i


    take me back to the basics and the simple life

    Zou ik misschien een Royal meisje mogen/kunnen reserveren? (:


    Little do you know

    C H A R L O T T E      A D E L I A       S O L A N G E      D E V E R A U X - A L E R U E
    ''Don't suddenly act like you care dad, seriously. ''
















    Naam
    Charlotte — Frans — Klein en vrouwelijk.
    Adelia — Frans — Van de Adel.
    Solange — Frans — Zeldzaam juweel.
    Deveraux-Alerue — Frans — Familienaam.

    Aan haar hele naam zie je dat ze van Franse afkomst is. Vrienden noemen haar vaak Char en haar broers noemen haar vaak Lottie. Al Phillipe de voorkeur geeft aan Ijsprinses. Haar moeder vond en vindt Adelia nog steeds een mooiere naam en noemt haar met die beide namen. Charlotte-Adelia.
    De naam Charlotte is van een vriendin van beide ouders die erg jong is overleden. Adelia kozen ze enkel door de betekenis en Solange is zowel de naam van haar moeder, als de naam van haar grootmoeder. Charlotte heeft al eens gezegd dat als ze verwachten dat zij een dochter van haar ook de naam Solange zal geven, ze nog heel erg lang konden dromen.

    Leeftijd
    Ze is negentien jaar jong en verjaart in de koude winter.


    Land
    Charlotte is geboren en getogen in Frankrijk en dit is dus ook het land waarvan zij, als er iets met al haar twee oudere broers en tweelingbroer gebeurt, kroonprinses van wordt.


    ''Don’t let them in, don’t let them see
    Be the good girl
    You always had to be
    Conceal, don’t feel
    Don’t let them know
    Well, now they know!''


    Uiterlijk
    [FC: Claire Holt]


    Innerlijk
    Om als eerste mee te beginnen is Charlotte nogal onzeker over zichzelf. Ze mag dan wel uitstralen dat ze erg zelfverzekerd is en niets geeft over wat je vindt of haar, ze is gewoon onzeker. Dit is iets wat ze eigenlijk nooit zou willen toegeven aan anderen en Charlotte verbergt het ook altijd goed. Enkel voor haar tweelingbroer en beste vrienden lukt het niet om te verbergen, maar bij hun zal ze vaak er eerlijk over zijn.
    Dit is ook een eigenschap van Charlotte; ze is eerlijk. Een leugentje om zijn tijd vindt ze oké, maar ze haat mensen echt als zij de hele tijd lopen te liegen en allemaal, want dan zal zij het vertrouwen in jou verliezen, iets waar je bij haar lang over zult doen. Charlotte wilt namelijk niet allemaal leugenaars als vrienden hebben en leugens zal ze ook snel doorzien.
    Over het algemeen is ze een rustig en iets wat verlegen persoon. Vooral als je haar net ontmoet en zij je nog niet kent. Maar na een tijdje zul je merken dat ze ook redelijk druk kan zijn en zo nu en dan wel eens wat pranks kan doen. Want je kunt ook wel goed lachen met Charlotte, gezien ze vaak genoeg wel met een glimlach rondloopt op school.
    Als er iets is waar tegen ze niet kan is het wachten, Charlotte is vreselijk ongeduldig en haat het heel erg als ze lang moet wachten op wat dan ook. Het ergert haar gewoon. Charlotte wilt snel dingen af hebben zodat ze daarna weer verder kan met het andere en zo heeft ze het dus op tijd af omdat ze geen mensen wilt teleurstellen dat iets te laat komt of zo. Als ze dan ook lang moet wachten wordt ze erg geïrriteerd.
    Ook wordt Charlotte nogal snel jaloers op anderen. Ze kan er gewoon niet tegen als iedereen complimenten krijgt over wat hun goed doen of dergelijke en tegen haar wordt er niets gezegd. Deze eigenschap gaat eigenlijk ook met de onzekerheid samen omdat ze bang is om mensen om wie ze geeft te verliezen, iets wat ze echt niet wilt.
    Ondanks dat bijna niemand het verwacht heeft Charlotte een erg goed stel hersenen. Ze is misschien niet echt de allerslimste, maar haar cijfers zijn prima en ze doet haar huiswerk vaan ook gewoon. En die wijsheid heeft ze niet uit de boeken.
    Charlotte is een goed gebekt iemand die niet bang is om het aan te geven als het haar te ver gaat. Ze neemt het erg goed op voor zichzelf en ook voor haar vrienden en des noods familie. Ze zal ook veel doen voor degenen om wie ze geeft en zelfs letterlijk door het vuur voor ze gaan. En wanneer iemand met vuur speelt zal ze dit ook gewoon terug doen, Charlotte is niet bang voor explosies. Dit geeft haar ergens een look van angsteloos, wat ze eigenlijk totaal niet is.
    En dan heb je nog dat Charlotte erg sarcastisch kan doen tegen iedereen, maakt niet uit wie je bent. Voornamelijk doet ze dit als ze iemand dom vindt doen terwijl diegene eigenlijk slim is of tegen haar vrienden als ze een dom idee hebben.
    En als aller laatst is Charlotte erg ambitieus en kan ook heel erg balen als iets niet lukt. Waardoor ze het tijdverspilling zou noemen.


    Stand
    Thuis is ze opgegroeid met oudere broers en ze is samen met haar tweelingbroer de één na jongste. Hierdoor is ze geen kroonprinses of zo, maar pas één na laatste, wat al knap is. Want vaak is het zo dat het mannelijke geslacht toegang had tot als eerste gekroond te worden. Toch houdt dit haar niet tegen om gewoon zich nog als een normale prinses te gedragen.



    ''I can hold my breath
    I can bite my tongue
    I can stay away for days, if that's what you want
    Be your number one
    I can fake a smile
    I can force a laugh
    I can dance and play the part, if that's what you ask
    Give you all I am
    ---
    But I'm only human, and I plead when I fall down
    But I'm only human, and I crash and break down
    Your words in my hand, knives in my heart
    You build me up and the nights fall apart
    Cause I'm only human.''


    Geschiedenis
    Augustin Florenz Jean Deveraux x Vader x 55
    Solange Emma-Louise Alerue x Moeder x 50
    William Hercule Mich Deveraux-Alerue x Oudste broer x 27 + Amarante Darcia Deveraux-Blanchard x Stiefzus x 25 = Lilou Juliëtte Deveraux-Alerue x Nichtje x 5 maanden
    Phillipe Richardo Yannick Deveraux-Alerue x Tweede broer x 22 +
    Claire Scarlette Leroy x Vriendin van Phill x 23
    Nicholas Verrell Augustin Deveraux-Alerue x Tweelingbroer x 19
    Charlotte Adelia Solange Deveraux-Alerue x Zijzelf x 19
    Louis Jean-Paul Seignour Deveraux-Alerue x Jongere broertje x 15 +
    Antoine Hodges Dubois x Vriendje van Louis x 15


    Zoals je zult zien is Charlotte opgegroeid met twéé oudere broers, een vijf minuten jongere tweelingbroer en één jonger broertje. De jongens hadden thuis veel meer liefde van Augustin en Solange dan zij als dochter. Een dochter zou de familie naam niet doorgeven, wat bij alle kinderen de naam van zowel vader als moeder was. Hierdoor is ze geworden zoals ze nu is. De relatie tussen haar broers is bij sommigen goed en anderen niet. William en Charlotte kunnen het erg goed vinden en als William gekroond zal worden, zal hij Charlotte bij vele zaken om hulp vragen, gezien hij weet dat ze goed leiding zal kunnen geven. Alleen dan heb je het probleem dat Amarante en Charlotte elkaar echt haten en Williams vrouw hier dus niet blij mee is. Charlotte heeft wel eens wat dingen gezegd, zoals dat ze niet snapt wat William in haar ziet, maar tegen Amarante heeft ze nooit sorry gezegd. Ook heeft Charlotte sinds vijf maanden een nichtje, wie de naam Lilou draagt. Amarante is vaak aan het werk en William heeft ook niet vaak tijd genoeg om de hele dag op Lilou te passen, hierdoor vraagt William zijn zusje wel of zij op Lilou wilt passen, iets wat ze maar al te graag wilt. Phillipe en Charlotte hebben vele meningsverschillen gehad en de twee ontlopen elkaar dan ook erg veel. Claire en Charlotte zijn erg goede vriendinnen en ze is ook blij dar zij Phillipe in toon kan houden als hij eenmaal boos is. Nicholas en zij zijn een tweeling en de twee hun band is het sterkste. Ze geven om elkaar en als je ruzie hebt met de één, dan heb je ruzie met beiden. Nicholas heeft enkele vriendinnen gehad, maar die deden het enkel voor zijn rijkdom. Hij heeft momenteel een crush en Charlotte wilt hem ook helpen om haar te winnen voor hem, maar Nicholas is wantrouwig geworden op liefdesgebied.
    Dan heb je nog Louis, kleine, lieve Louis. De jongste heeft altijd al wel gemerkt hoe Augustin en Solange zijn grote zus behandelen en heeft groot respect voor haar en kijkt ook tegen haar op. Zo nu en dan hebben ze ruzie, omdat zij hem wilt beschermen, maar dit zijn nooit erge ruzies en het komt altijd weer goed. Charlotte mag Louis vriendje Antoine ook heel erg en toen Louis nog single was vorig jaar en de twee samen door de stad liepen, gingen ze ook wel eens samen jongens spotten. Zelf is ze niet zo'n persoon die een relatie aan wilt gaan, ze heeft erg weinig liefde gekend en hierdoor geeft ze alle liefde over wat ze beschikt aan haar vrienden en broers.
    De jonge prinses is opgegroeid in een groot landhuis in Bordeaux, al ze ook grootdeels woonde in Parijs vanwege adellijke verplichtingen. Momenteel woont ze alleen nog met haar tweelingbroer en jongste broer, William en Phillipe wonen beiden met hun gezin of vriendin buiten de grote stad en verblijven op het platteland eerder, gezien de rust.
    Charlotte zit te hopen op de dag dat ze twintig wordt, want dan is het toegestaan dat ze het koningshuis verlaat om ergens anders te wonen, al ze bijna altijd wel bij haar beste vriend Andrew is, met wie ze eigenlijk meer doet dan beste vrienden zouden doen. Ze zit te twijfelen over al haar gevoelens en durft niet om meer van hem te houden dan als beste vriend. Charlotte en Andrew kennen elkaar al hun hele leven en in het openbaar lijkt het vaak of ze ook een stel zijn. Zoals bij een feest eens in het bos dat ze elkaar gewoon openbaar zoenden, maar alsnog zeiden dat ze gewoon vrienden waren. Die woorden breken haar hart en ze wilt meer dan vrienden zijn. Alleen weet ze niet hoe ze het moet brengen.


    Extra
    x


    ''Cut me down
    But it's you who had offered to fall
    Ghost town, haunted love
    Raise you voice, sticks and stones may break my bones
    I'm talking loud not saying much.''

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 21:43 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ^Geweldige FC, love her haha


    Little do you know

    EthereaI schreef:
    De L in mijn username is overigens een hoofdletter i

    Weet ik, het staat juist toch? Of niet?

    LanieH schreef:
    (...)
    Weet ik, het staat juist toch? Of niet?


    Ooh okaayy (: het wordt wel eens fout gedaan dus ik dacht laat ik het even melden


    take me back to the basics and the simple life

    De 'l' in mijn username is een hoofdletter i (;

    Is het overigens oké als mijn meisje uit the UK komt?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    EthereaI schreef:
    (...)

    Ooh okaayy (: het wordt wel eens fout gedaan dus ik dacht laat ik het even melden

    Toch bedankt :)

    VaIe schreef:
    De 'l' in mijn username is een hoofdletter i (;

    Is het overigens oké als mijn meisje uit the UK komt?


    Ohn sorry, en voor mij is dat goed

    Ik claim Zweden alvast als dat kan? (:
    En ik doe als FC Lucy Hale als niemand anders dat al wilde tenminste..?


    Little do you know





    Voor- en Achternaam: Melany Sawyer
    Leeftijd (tussen 18 en 23): 20
    FC (FaceClaim): Emily Kinney
    Status/stand: Kokkin
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra (hobby’s, opleidingen, talenten, interesses):
    Land:

    Ik maak later af c':


    26 - 02 - '16

    Dankjewel

    Mag ik een vrouwelijke rol? Misschien dat ik er ook een man bij neem, maar daar moet ik nog over na denken ivm school en andere rpg's.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dormiveglia schreef:
    Mag ik een jongen?


    Naomiii :Y) Jij ook hier, hehe? ^^
    Ik vind het zo leuk om jou weer eens terug te zien!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Don't shoot me als ik erover heen heb gelezen, maar moeten de werknemers ook uit een ander land komen als de adel mensjes of...?


    26 - 02 - '16