• Hallo'tjes,

    Deze vrijdag vertrek ik voor een weekje naar Venetië en Londen. En op de vluchten erheen en terug zou ik graag enkele (afgewerkte) stories lezen. Ik zou deze dan afprinten en zo in een mini storyboekje meenemen en deze dan op die manier lezen. Ik neem uiteraard een abo als uw story nog niet is afgewerkt.

    Nou, ik heb natuurlijk enkele vereisten qua verhalen. Ze mogen zowel over beroemdheden als op's gaan. Maar als ze over beroemdheden gaan heb ik het liefst:
    -Tom Hiddleston
    - One Direction (Harry is the old time favorite maar de rest is even leuk)
    - Chris Hemsworth
    - 5 SOS (geen voorkeur, allemaal even leuk)

    Buiten dit heb ik nog enkele kleine vereisten zoals:

    -Liefst afgewerkt OF al vergevorderd
    -Engels spreken is ook volledig in het Engels geschreven visa versa voor Nederlans. Dus geen ' Nederlands geschreven, Engels gesproken
    -Geen te langdradige drama dus realistische drama

    En qua genres:

    -Romantisch
    -Thriller/Horror
    -Drama

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 15:26 ]

    Hoi!
    Ik heb best wel veel verhalen geschreven, waarvan een groot deel al ver is gevorderd.
    Hier staan al mijn stories met een korte beschrijving op een rijtje. In ieder geval heel erg veel plezier in Venetië en Londen, ik vind het een leuk idee zo'n boekje. (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 15:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb twee Engelse stories, maar aan de langste daar ben ik pas twee weken geleden aan begonnen en heeft ook pas rond de 6.000 woorden. Mocht je toch een kijkje willen nemen: http://www.quizlet.nl/stories/151832/the-paper-girl/
    Succes, en veel plezier!


    The truth is out there.

    Omg een Tom Hiddleston fan! Ik heb het beste verhaal voor jou!!! Ik lees het zelf oik en ben er echt verliefd op!

    http://www.quizlet.nl/stories/118536/gentleman/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een vriendin van mij heeft een OP geschreven.
    Het is wel op Wattpad en een kort verhaal, maar wel een echte feelgood.
    Les vacances en France


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Oh, dit verhaal heb ik ook nog. Ik vergeet het vaak omdat ik er met anderen aan schrijf, maar het is echt een vakantieverhaal. (:

    Vendetta
    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 17:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.