• Ik las op nu.nl dat one direction gaat stoppen in 2016 om te kijken of ze een solocarrière kunnen beginnen. Nu ben ik wel benieuwd wat alle 1D fans daar van vinden.

    *1D blijft wel bestaan zeggen ze.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 1:08 ]

    Hahaha het is echt grappig, want Liam heeft er al op gereageerd zag ik vannacht op Twitter. Ze gaan gewoon een kleine break houden en daarna komt er weer een tour. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, het komt trouwens van The Sun, en die publiceren constant rommel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wel ik geloof dat soort dingen niet tot het bevestigd is want anders hadden ze al heel vaak uit een geweest en was Harry al heel veel solo gegaan.
    Daarbij is er nu nog een artikel waarin gezegd word dat een woordvoerder bevestigd heeft dat ze gewoon verder gaan.

    Al zouden ze een break nemen, dan zou ik hard balen maar ik gun het ze. Ze zijn al 5 jaar non stop bezig en ik begrijp best als ze rust willen even. Ze zijn zo druk en hard aan het werken met zijn vieren. Al hoop ik dat er na het vijfde album gewoon een tour komt ik zal het begrijpen als ze pauze nemen.

    Maar zolang het niet door hun bevestigd is geloof ik er niks van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Orvieto schreef:
    Oh, het komt trouwens van The Sun, en die publiceren constant rommel. :')


    The Sun is inderdaad de grootste Tabloid die er maar is. Wat zij schrijven moet je vooral met een grove korrel zout nemen. (;
    Mijn One Direction periode is een beetje voorbij, maar ik ben blij dat ze eindelijk de kans krijgen om rust te nemen. Dat verdienen ze wel.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Nah, het maakt voor mij niet zoveel uit of ze dat doen of niet. Ik luister er toch niet naar, dusja. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Knightsbridge schreef:
    (...)

    The Sun is inderdaad de grootste Tabloid die er maar is. Wat zij schrijven moet je vooral met een grove korrel zout nemen. (;
    Mijn One Direction periode is een beetje voorbij, maar ik ben blij dat ze eindelijk de kans krijgen om rust te nemen. Dat verdienen ze wel.


    Voor uitstekend onderbouwd nieuws moet je inderdaad niet bij The Sun zitten, ga beter naar De Speld. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    klopt. tijdelijk, voor een jaar.
    maar ik vrees het ergste. echt zowat niemand denkt nog dat ze weer bij elkaar komen. ik blijf hopen

    Ledecky schreef:
    Hahaha het is echt grappig, want Liam heeft er al op gereageerd zag ik vannacht op Twitter. Ze gaan gewoon een kleine break houden en daarna komt er weer een tour. :')

    heb je dat bericht voor mij?
    of staat het gewoon op zijn twitter?

    Ik zit er niet zo mee, heb meerdere bands die kant op zien gaan, ook dat er een lid wegging, kijk maar naar Take That, of N'sync of Jonas Brothers en vergeet niet de Spice Girls en nu 1D. Maar heel vaak zijn bepaalde bands op een break voor een lange tijd en vaak willen heel veel van de leden weer teruggaan. Kijk maar naar Boyzone, een van de zangers Ronan wilde solo, de rest wilde even weg en ze wilden allemaal een break, maar omdat de solocarriere van Ronan goed ging duurde het langer. En een van de leden persoonlijke favo Stephen Gately was er kapot van, want er waren zoveel valse berichten of valse starten dat ze weer samen zouden komen. Maar heel vaak 8/10 komen ze na een tijdje weer samen, zoals bij Boyzone in 2007, alleen 2 jaar later in 2009 overleed Stephen Gately en nu gaan ze nogsteeds door alleen het is niet hetzelfde.

    Kijk maar ook naar de spice girls, de break is voor allemaal goed omdat ze dit werk constant doen, en ze willen zelf ook wat solodingen proberen of hun eigen projecten nagaan omdat ze dit alleen maar kennen. Heel vaak kunnen er ook roddels zijn en ruzies komen tussen twee bandleden maar meestal verwachten ze en willen ze dat succes van toen terug, reünies zijn er niet voor niks, en ik zie dit juist als iets positiefs waardoor ze niet alleen kunnen groeien maar ook ontdekken wie ze zelf zijn.

    Dwyer schreef:
    Ik zit er niet zo mee, heb meerdere bands die kant op zien gaan, ook dat er een lid wegging, kijk maar naar Take That, of N'sync of Jonas Brothers en vergeet niet de Spice Girls en nu 1D. Maar heel vaak zijn bepaalde bands op een break voor een lange tijd en vaak willen heel veel van de leden weer teruggaan. Kijk maar naar Boyzone, een van de zangers Ronan wilde solo, de rest wilde even weg en ze wilden allemaal een break, maar omdat de solocarriere van Ronan goed ging duurde het langer. En een van de leden persoonlijke favo Stephen Gately was er kapot van, want er waren zoveel valse berichten of valse starten dat ze weer samen zouden komen. Maar heel vaak 8/10 komen ze na een tijdje weer samen, zoals bij Boyzone in 2007, alleen 2 jaar later in 2009 overleed Stephen Gately en nu gaan ze nogsteeds door alleen het is niet hetzelfde.

    Kijk maar ook naar de spice girls, de break is voor allemaal goed omdat ze dit werk constant doen, en ze willen zelf ook wat solodingen proberen of hun eigen projecten nagaan omdat ze dit alleen maar kennen. Heel vaak kunnen er ook roddels zijn en ruzies komen tussen twee bandleden maar meestal verwachten ze en willen ze dat succes van toen terug, reünies zijn er niet voor niks, en ik zie dit juist als iets positiefs waardoor ze niet alleen kunnen groeien maar ook ontdekken wie ze zelf zijn.


    wauw dit stelt me echt gerust!! super dat je dit zegt!!