• Hallo allemaal!

    Aan de hand van Inge's/Square's fanfictie waardering topic, ben ik gaan nadenken. Ik wil graag fanfictie lezen, er zijn echter wel wat eisen die ik heb:

    - Géén fifty shades-achtige settings. Dus géén verhalen die alleen maar over 16+ gaan
    - Geen 1D, 5SOS of andere bands
    - Graag een verhaal wat origineel is verhalen over meisjes die depressief zijn, verliefd worden op een jongen en zo hun depressie verliezen heb ik al vaak genoeg gelezen.

    Dus, kom maar op met je fanficties c;


    26 - 02 - '16

    Haha, wauw, ik word genoemd. :Y)
    Ik kan je wat van mijn eigen fanfic aanbieden, maar ik heb geen idee of je daarvan misschien al dingen hebt gelezen. Siriusly Gay (afgelopen) en The Second Principle of Magic (lopend) zijn in ieder geval mijn twee meest recente stories. Ik kan je ook The perfect brew for butterflies en alle andere verhalen van Jip erg aanraden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, wauw, ik word genoemd. :Y)
    Ik kan je wat van mijn eigen fanfic aanbieden, maar ik heb geen idee of je daarvan misschien al dingen hebt gelezen. Siriusly Gay (afgelopen) en The Second Principle of Magic (lopend) zijn in ieder geval mijn twee meest recente stories. Ik kan je ook The perfect brew for butterflies en alle andere verhalen van Jip erg aanraden. ^^

    Dankjewel c;

    Ik zal 'ns kijken!


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)
    Dankjewel c;

    Ik zal 'ns kijken!


    Oh, en mocht je zin hebben in wat enorme crack: Voldemort bestelt een pizza van Marleen. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, en mocht je zin hebben in wat enorme crack: Voldemort bestelt een pizza van Marleen. (nerd)


    Second that. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dankjulliewel c;


    26 - 02 - '16

    Once in a Blue Moon - HungerGames

    Volgens mij voldoet dit verhaal wel aan jouw eisen en de spelling en grammatica is ook goed.


    Physics is awesome

    Ik ga binnenkort aan een HP verhaal beginnen. Dus je kan deze iig in je achterhoofd houden, nja.. als het je wat lijkt natuurlijk hihi

    A darkened heart
    How a snake killed a badger




    'I was always taught that it is better to keep your troubles to yourself, because nobody seems to care anyways, not until it's too late.'




    Ailionora (Eleanor) Whelan begint aan haar zesde jaar op Hogwarts. Al zag ze op tegen het leren voor de naderende N.E.W.T's van het volgende jaar, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zij wederom haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en gevaren die op de loer liggen. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Hogwarts.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het ook niet veilig. Ze stuit op een groot geheim, verborgen door haar moeder en altijd verborgen gebleven, tot nu toe. Na het openen van één deur, ontrafelt ze het mysterie van de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar, dichterbij dan zij ooit zou hebben vermoeden.




    'Nobody knew she was suffering. Why didn't anybody notice?'



    • Start: Binnekort
    • Alle rechten gaan naar J.K. Rowling, behalve de zelfverzonnen personages.
    • Kan grof taalgebruik en 16+ bevatten
    • Copyright
    • Gebruikt Engelse benaming
    • Hoofdstukken vaak rond 1000 woorden
    • Prachtige cover gemaakt door Black
    Mijn verhaal mag gerecenseerd worden





    'It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.' - Albus Dumbledore


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Lees je heel toevallig ook in het Engels? (krul)


    The truth is out there.

    Als je graag Harry Potter leest!: Klik!


    I wanna be a wizard!

    Clarice schreef:
    Lees je heel toevallig ook in het Engels? (krul)


    Op zich niet zo veel, omdat mijn Engels niet tip top is, maar ik wil het wel proberen.

    @de rest die iets neerzet; dankjulliewel!


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Op zich niet zo veel, omdat mijn Engels niet tip top is, maar ik wil het wel proberen.

    @de rest die iets neerzet; dankjulliewel!


    Weeeellll, then I have: http://www.quizlet.nl/stories/151299/clarity--a-divergent-fanfic/
    Divergent Fanfictie. :Y)


    The truth is out there.