• Clark Stables


    Op één van de bekendste Britse paardenstallen wordt dit jaar een uitwisselingsprogramma georganiseerd voor jongeren tussen de zestien en twintig jaar. De jongeren leren met paarden omgaan en leren rijden in hun discipline naar keuze, of de discipline die zij toegewezen hebben gekregen. Een deel zal al kunnen rijden en zal enkel beter gaan leren rijden, terwijl het andere deel vanaf de basis begint. Het jongere personeel en enkele vrijwilligers van Clark Stables krijgt ieder een partner toegewezen die zij moeten helpen en begeleiden gedurende de periode van een maand. Het is dan ook de bedoeling dat het personeel een band ontwikkelt met de jongeren van het programma. Het doel van het project is dan ook een vriendschap en vooral dat de jongeren (beter) leren rijden en omgaan met paarden. Sommige jongeren zullen hier heen gestuurd zijn door hun ouders terwijl anderen zich enthousiast opgegeven hebben.


    EthereaI — Leonie
    Blurrieface — Britt
    CiriOfRivia — Sarah
    Necessity
    LukeRHemmings — Miriam
    Balloo
    LoveEeyore
    The_Glue
    Curia — Kellie
    RheagaI — Nichelle
    StarkiIIer — Xantha
    Shinoa — Romy

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:44 ]


    take me back to the basics and the simple life

    ik ben toch serieus aan het dneken dat we een orpg aan het houden zijn (necessity en ik)... misschien is het een idee om eens te kijken wie er uberhaupt nog interesse heeft in deze rpg? De mensen die hier nog reageren maar geen tijd hebben zoals eerder vermeld, snap ik
    Dingen in RL zijn belangrijker
    maar misschien dat er ook mensen zijn die helemaal geen zin meer hebben hierin maar waar jullie wel allemaal op moeten wachten? Dan kun je misschien nieuwe koppels maken? Als mensen toch zeggen ik stop er liever mee.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 19:49 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ik zou graag blijven spelen


    Bowties were never Cooler

    AuntieBex schreef:
    ik ben toch serieus aan het dneken dat we een orpg aan het houden zijn (necessity en ik)... misschien is het een idee om eens te kijken wie er uberhaupt nog interesse heeft in deze rpg? De mensen die hier nog reageren maar geen tijd hebben zoals eerder vermeld, snap ik
    Dingen in RL zijn belangrijker
    maar misschien dat er ook mensen zijn die helemaal geen zin meer hebben hierin maar waar jullie wel allemaal op moeten wachten? Dan kun je misschien nieuwe koppels maken? Als mensen toch zeggen ik stop er liever mee.


    Ik wil nog altijd, maar Nichelle reageert niet :')


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien eens een pb sturen? kijken of ze uberhaupt nog wel wil? of misschien het vergeten is, geen tijd heeft etc?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 20:02 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    AuntieBex schreef:
    Misschien eens een pb sturen? kijken of ze uberhaupt nog wel wil? of misschien het vergeten is, geen tijd heeft etc?


    Just did, she heeft het arm druk maar wil zsm posten ^^


    take me back to the basics and the simple life

    ik schrijf morgen weer
    promise


    had vandaag willen doen maar ben voor de tweede keer gezakt voor mijn rijexamen dus was een beetje in een baal mood.....



    Maar ik ga ons wel weer re-animeren hoor :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign