• Yep. Het was inmiddels al zeven weken geleden dat ik voor het laatst naar de kapper ben geweest. Mijn haar werd veel te lang en onhandelbaar. Haast ongeveer zoals op deze foto ;-;



    Hoe dan ook, ik was dat zat. Ik wilde meer pit en een cooler kapsel, dus ik ben vanochtend naar de kapper geweest. Niet alleen heb ik mijn haar korter laten knippen, nee, ik heb ook de zijkant iets op laten scheren en man, dat voelt goed!



    26 - 02 - '16

    Yay c;
    Nu ben ik alleen nog maar blijer met m'n haar, gheheheh. Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Ik zou er zelf niet bijkomen om het te doen, maar het staat je zeker! Je lijkt er een stuk 'frisser' door, ook wat jonger dan hiervoor maar dat is alleen maar positief, want ik ben van mening dat de lengte haar die je eerst had, iedereen wat 'ouwelijk' maakt. Dit kapsel is heel tof! (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Staat je goed, jij bent een van die mensen waarbij kort haar gewoon goed eruit ziet.

    Mooie kleur ook, heb je het laten verven? Want de onderkant van je haren lijken donkerder dan de punten.


    Physics is awesome

    Gunnulfsen schreef:
    Ik zou er zelf niet bijkomen om het te doen, maar het staat je zeker! Je lijkt er een stuk 'frisser' door, ook wat jonger dan hiervoor maar dat is alleen maar positief, want ik ben van mening dat de lengte haar die je eerst had, iedereen wat 'ouwelijk' maakt. Dit kapsel is heel tof! (:


    Ja, klopt c;
    Die lengte maakte me ook een beetje sloom, waardoor ik blij ben dat het nu korter is ^^

    Quokka schreef:
    Staat je goed, jij bent een van die mensen waarbij kort haar gewoon goed eruit ziet.

    Mooie kleur ook, heb je het laten verven? Want de onderkant van je haren lijken donkerder dan de punten.


    Dat klopt ^^
    Mijn natuurlijke haarkleur is een donkere asblond.


    26 - 02 - '16