• Yep. Het was inmiddels al zeven weken geleden dat ik voor het laatst naar de kapper ben geweest. Mijn haar werd veel te lang en onhandelbaar. Haast ongeveer zoals op deze foto ;-;



    Hoe dan ook, ik was dat zat. Ik wilde meer pit en een cooler kapsel, dus ik ben vanochtend naar de kapper geweest. Niet alleen heb ik mijn haar korter laten knippen, nee, ik heb ook de zijkant iets op laten scheren en man, dat voelt goed!



    26 - 02 - '16

    Ja dat is echt een fijn kapsel, ik heb dat ook gehad. :Y)
    Staat je goed!


    The truth is out there.

    Staat je goed! (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ohhh, dat staat je super leuk! ;D


    Caution first, always.

    Ik wil ook zo'n kapsel! Maar ik weet gewoon dat ik binnen 10 minuten alweer spijt ervan heb omdat ik stiekem veel te gehecht ben aan m'n lange haren en er veel te graag mee bezig ben met het op te steken of te krullen of DIY kapsels uit te proberen die ik her en der vind op het internet.

    Het staat je in ieder geval echt supergoed!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dankjewel c;

    Ik heb ook een halfjaar nagedacht voordat ik destijds mijn haar kort knipte. Ik heb geen moment spijt gehad eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    Het staat je echt goed! Ik ben altijd zo bang als ik het zo kort doe,
    dat het me niet staat en dat ik dan een halfjaar er raar uitzie haha.


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    B0B schreef:
    Dankjewel c;

    Ik heb ook een halfjaar nagedacht voordat ik destijds mijn haar kort knipte. Ik heb geen moment spijt gehad eigenlijk.

    Ik heb m'n haar al wel vaker gewoon in een impuls laten kort knippen, en telkens weer had ik er meteen spijt van. Niet dat het super slecht staat ofzo, maar ik ben gewoon meer het type voor lang haar. Dat is gewoon meer mij zeg maar ^_^

    Maar zoals ik al zei, het staat je echt super en dan is het ook nog eens super als je er geen moment spijt van hebt, dat het dus gewoon hoort bij wie je bent :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het staat je echt super! ^^

    Wow, het staat je super goed! Ik vind het zo een stuk frisser eruit zien :).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dankjulliewel (bloos)

    Ik ben er echt ontzettend blij mee c;


    26 - 02 - '16

    Het ziet er geweldig uit. Coole rockchick. (Dat is toch geen belediging, hé?)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ruitenburg schreef:
    Het ziet er geweldig uit. Coole rockchick. (Dat is toch geen belediging, hé?)


    Nee hoor c;
    Rock is een van mijn favoriete muziekgenres dus dat ik zie ik wel degelijk als een compliment. Dankjewel! ;D


    26 - 02 - '16

    I like it! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg dat staat echt mooi