• Een meisje dat bang was voor de wereld en zich altijd verstopte achter haar lange haren.


    Nu is ze niet meer zo bang voor de wereld en heeft ze eindelijk de stap gemaakt om een ander kapsel te nemen.



    What do ya think?

    Ik wou mijn haar graag doneren, maar omdat mijn haar is geverfd kunnen ze daar niks mee.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 20:39 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk! Het staat je erg goed en zoals hier boven al werd gezegd, je ziet er nu een stuk spontaner uit :).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nee, ik draag geen blush, ik heb van mezelf hele rode wangen.
    Mijn natuurlijke haarkleur is heel donkerblond(en ik vind het zelf niet mooi)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wow staat je echt supergoed :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ziet er leuk uit! Vooral die laatste foto vind ik mooi. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Staat je leuk (:

    Ik heb mijn haar ook geverfd, maar ik heb het wel kunnen doneren in februari (: had zelfs nog extra gebeld om te vragen of het geen probleem was en ze wilden het erg graag hebben (:


    Stop holding me under and let me breathe.