• Hallo covermakers,
    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe verhaal; Slaven van de vloek.

    Beschrijving:

    Wanneer een groep vrienden in een antiekwinkel komt, klapt de deur achter hun dicht en kunnen ze niet naar buiten. De winkel is verlaten, op de groep vrienden na. Al snel komen ze er achter dat er iets met de winkel aan de hand is, dat niet alles is wat het lijkt en dat ze precies moeten doen wat er in het verleden al eens gebeurt is.
    De angst loopt hoog op wanneer er achter elkaar doden vallen. Kan de groep vrienden deze vreselijke nachtmerrie stoppen, of zijn ze niet meer te redden. . .


    Wat ik het liefst in de cover wil hebben:
    • De binnenkant van een antiekwinkel, een beetje creepy zoals dit
    • Een groepje mensen, het liefst zonder gezicht of wat dan ook, alsof het schaduwen zijn van hun. Zo iets
    • De tekst in een spookachtig lettertype.
    • Ik wil hem een beetje grauw.
    • Het liefst ook een dichte brief - Deze
    • En de tekst "De enige uitweg is de dood."

    Als je zelf nog dingen weet dan zou je die er best bij mogen doen !
    Ik hoop dat er iemand deze uitdaging aan wil nemen, want ik wil heel graag een cover.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anyone?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Snorry ik ben heeel slecht in covers maken. Als je een lame cover wil kan ik wel wat proberen. Maar eerlijk. Ik faal er nogal in.


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    Snorry ik ben heeel slecht in covers maken. Als je een lame cover wil kan ik wel wat proberen. Maar eerlijk. Ik faal er nogal in.

    Je kunt het altijd proberen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Je kunt het altijd proberen (:


    Ik ga aan de slag. Maar ik beloof niks moois. (;


    The truth is out there.

    Misschien dat ik tijd voor je weet te vinden in mijn best wel volgepropt quizlet schema xD


    Credendo Vides

    Ik heb zojuist iets voor een andere story geprobeerd
    Het resultaat was zo deprimerend dat ik het niet heb durven posten x)
    Dus ik beloof niks, maar ik zal eens kijken.

    - hoe zie je de dichte brief voor je?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:00 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zal wat proberen als ik tijd heb. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dit is wat ik ervan heb gemaakt. Naja, je moet maar kijken of het een beetje is zoals je in gedachte had x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil wel iets proberen, maar helaas ben ik nu op vakantie... Vrijdag ben ik terug, is dat nog op tijd? Als je de cover eerder wil, kan ik helaas niets voor je betekenen...


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik wil vandaag wel iets proberen, maar misschien komt het pas morgen, ik moet namelijk chocola kopen voordat de tegoedbon verlopen is


    obsessive rage

    Hii, dit is mijn poging. Ik hoop dat je het leuk vindt! Alles kan nog aangepast worden (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Backbiter schreef:
    Dit is wat ik ervan heb gemaakt. Naja, je moet maar kijken of het een beetje is zoals je in gedachte had x)



    Ik vind de mensen een beetje té volwassen, om eerlijk te zijn. De jongeren in mijn verhaal zijn tussen de 18 en 21 jaar.
    Ook vind ik de tekst donker, hij valt moeilijk te lezen. Toch heel erg bedankt voor het proberen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Secrett schreef:
    Hii, dit is mijn poging. Ik hoop dat je het leuk vindt! Alles kan nog aangepast worden (:



    Is het misschien mogelijk om dat zinnetje onderin te doen?
    En dan de titel een paar plekjes naar onder te zetten?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 16:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey, is het zo beter? (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, is het zo beter? (:


    Jaa, dat wordt sowieso een van de covers. Ik ga bij sommige hoofdstukken jullie creaties zetten namelijk (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.